Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kiss my *** [16+]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kiss my *** [16+]

Mensen, graag wat blijk voor realisme en niet te snel reageren op één puntje dat wat negatief kan overkomen.
    Mijn opmerking is absoluut niet denigrerend voor het model, wel in tegendeel want ik heb express de term van "knap model" gebruikt. Profs zullen moeten toegeven dat handen, hals en voeten dikwijls hete hangijzers zijn in de studio- en/of modellenfotografie.
    De fout ligt hier niet bij het model maar wel bij de fotograaf die onvoldoende opmerkingszin, controle en leiding heeft in zijn studio.In vele gevallen laat hij zich dan best bijstaan door een accessorist die oog heeft voor al die bijkomstigheden.
    De handschoenen zijn hier tevens extra blikvangers die het geheel nadelig beïnvloeden. Het feit van open toppen aan de handschoen geeft een verkort effect op de lengte van de vinger.
    In de studio is alles herneem- en controleerbaar, in tegenstelling tot "on the spot" opnames en derhalve zijn excuses niet aan de orde.
    Studio is 100 % of niets.
    Samenvatting:
    model = prima
    studiowerk: vatbaar voor verbetering

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      Mensen, graag wat blijk voor realisme en niet te snel reageren op één puntje dat wat negatief kan overkomen.
      Mijn opmerking is absoluut niet denigrerend voor het model, wel in tegendeel want ik heb express de term van "knap model" gebruikt. Profs zullen moeten toegeven dat handen, hals en voeten dikwijls hete hangijzers zijn in de studio- en/of modellenfotografie.
      De fout ligt hier niet bij het model maar wel bij de fotograaf die onvoldoende opmerkingszin, controle en leiding heeft in zijn studio.In vele gevallen laat hij zich dan best bijstaan door een accessorist die oog heeft voor al die bijkomstigheden.
      De handschoenen zijn hier tevens extra blikvangers die het geheel nadelig beïnvloeden. Het feit van open toppen aan de handschoen geeft een verkort effect op de lengte van de vinger.
      In de studio is alles herneem- en controleerbaar, in tegenstelling tot "on the spot" opnames en derhalve zijn excuses niet aan de orde.
      Studio is 100 % of niets.
      Samenvatting:
      model = prima
      studiowerk: vatbaar voor verbetering

Henri
      Wat betreft de nagels en misschien de iets dikkere viners, daar kan ik nog wat mee.
      De handschoenen vind ik persoonlijk meerwaarde hebben, en alleen de bips zonder handen is het voor mij ook niet.

Jij mag zeggen dat mijn studiowerk voor verbetering vatbaar is. Ten eerste ben ik daar blij mee, want anders kan ik net zo goed stoppen.
      Daarbij is het zo dat als mijn studiowerk helemaal af zou zijn, dan zou ik er wel mijn brood mee kunnen verdienen, en zover zijn we nog lang niet. Als ik dat überhaupt eens zal halen.

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat deze opmerking van iemand komt waarvan ik nog geen noemenswaardig studiowerk voorbij heb zien komen.
      Doet mij een beetje denken aan die zin over bepaalde stuurlui.

Groetjes, Marius
      Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Dikke vingers, schaduw, billen die niet gelijk zijn...
        Man, man, man...

Waar zijn jullie mee bezig
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Van hun melk na het zien van die kont, bijgevolg spreken ze wartaal

ps: ik heb geen verstand van studiofotografie

Comment

[QUOTE=mariussuiker;2609854 ...Jij mag zeggen dat mijn studiowerk voor verbetering vatbaar is. Ten eerste ben ik daar blij mee, want anders kan ik net zo goed stoppen.
            ....
            Wat ik dan wel weer jammer vind is dat deze opmerking van iemand komt waarvan ik nog geen noemenswaardig studiowerk voorbij heb zien komen.
            Doet mij een beetje denken aan die zin over bepaalde stuurlui.

Groetjes, Marius[/QUOTE]

Vereerd dat je het zo positief aanneemt. Succes!!

Meer dan 30 jaar bij foto-multinational in prof en wetenschappelijke fotografie gewerkt.
            Vele jaren lessen en vorming bij prof gebruikers gedaan maar sinds 1993 in brugpensioen.
            Geen studio meer en op eigen benen is investering te duur.

Henri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht

ps: ik heb geen verstand van studiofotografie
              dat blijkt wel uit dit comment!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Beste Bouk en Henri,

Jullie liggen echt constant te klooien in topics en problemen te maken.
                Ik snap echt niet dat de moderatoren hier nog niks tegen gedaan hebben.

Volgens mij hebben jullie er gewoon lol in om topics te vervuilen.

Comment

Volgens mij hebben jullie er gewoon lol in om topics te vervuilen.
                  Tja, ik heb de indruk dat Bouk zich vaak verveelt...
                  Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

OK Marius..... ik onthoud me verder wel van commentaar, zou niet willen; dat dit topic dezelde kant uitgaat als Spidergirl.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      OK Marius..... ik onthoud me verder wel van commentaar, zou niet willen; dat dit topic dezelde kant uitgaat als Spidergirl.
                      grt,bouk.
                      Dat werd tijd!
                      Ga eens wat nuttigs doen. Mooie foto's maken ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        grt,bouk.
                        Voor mij idem dito.
                        Willen jullie enkel whoooo's en whaaaaaa's?
                        Zijn jullie allemaal zo volleerd dat iedere negatieve (opbouwende) commentaar jullie zo stoort?
                        Om in jullie terminologie te blijven:
                        Ik snap echt niet dat de moderatoren hier nog niks tegen gedaan hebben door mensen te weren die niet opgewassen zijn tegen commentaar die niet in hun straatje past.
                        à bon entendeur salut

Henri
                        Last edited by kodachrome; 26 maart 2010, 16:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                          Voor mij idem dito.
                          Willen jullie enkel who's en wha's?
                          Zijn jullie allemaal zo volleerd dat iedere negatieve (opbouwende) commentaar jullie zo stoort?
                          Om in jullie terminologie te blijven:
                          Ik snap echt niet dat de moderatoren hier nog niks tegen gedaan hebben door mensen te weren die niet opgewassen zijn tegen commentaar die niet in hun straatje past.
                          à bon entendeur salut

Henri
                          Tjongejonge, dit begint echt gewoon zielig te worden!!
                          Ik kan heel goed tegen kritiek, als die oprecht en opbouwend is, maar ik heb een gruwelijke hekel aan figuren die kommentaar geven puur om maar kommentaar te kunnen geven!
                          Besteed jullie tijd nu eens om te laten zien dat jullie het allemaal zo goed doen.
                          Voor mij zijn jullie gewoon een stelletje blufkikkers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
                            stelletje blufkikkers.
                            whaaaaaaw, whooooow, kwaaaaak

the end

Henri

Comment

ik ben het volledig met je eens marius ...
                              het zou net omgekeerd moeten zijn , jij zou de commentaar moeten geven met zo een portfolio ..

Comment

Als daar nog de mogelijkheid voor is zou ik het graag even over de foto hebben.

Mijn eerste reactie was WOW, mijn tweede reactie was: helemaal naar de kl... door die afschuwelijke nagels. Maar ik heb het altijd al moeilijk met dit soort nagels. Mijn dochter draagt die soms ook en dan mag ze niet bij mij aan dezelfde tafel zitten
                                Voor de rest, prima belichting, prima kleur omzetting, gewoon hardstikke goed.

Groeten, Bert
                                Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                                www.bertofotografie.be

Comment

Working...
                                X