Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kiss my *** [16+]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kiss my *** [16+]

Ik vind dit een prachtige foto!

De ongelijkheid in de billen die bouk ziet, die zie ik niet.

Wat me wel opviel is dat ze handschoenen draagt, ik had ze liever zonder handschoenen gezien!

Voor de rest is het goed gedaan! Meer van dat!

Comment

mooie en voor mij een geslaagde foto

Comment

Zeer mooi uitgewerkt beeld; ik hou nu eenmaal van schaduwen en niet van één vlak belichte boel (een vlakke belichting met één grote softbox, had volgens mij een saai beeld opgeleverd. Voor mij hadden de nagels en de handschoenen niet gehoeven, maar het draagt bij tot de originaliteit van het beeld..

Comment

Achter dit werk schuilt toch een pro
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

Comment

Prachtig
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

jammie!! WAT een lekkere b.. euh, plaat!

Comment

Marius, ff serieus.. volgende keer zijn dat mijn handen op die billen
                Coole plaat (behalve die gelnagels)

Comment

Beslist goede intenties en uitvoering, maar wel een zeer belangrijk detail:
                  vele knappe modellen hebben niet altijd mooie handen. En dit is hier uitermate het geval. Opname had beter geweest zonder die kromme extra nagels en dikke vingers (zie vooral rechter hand).
                  Deels vingerloze handschoenen verergeren nog de zaak.

Henri
                  lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                    Beslist goede intenties en uitvoering, maar wel een zeer belangrijk detail:
                    vele knappe modellen hebben niet altijd mooie handen. En dit is hier uitermate het geval. Opname had beter geweest zonder die kromme extra nagels en dikke vingers (zie vooral rechter hand).

Henri
                    mee eens
                    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Mooi stel b...
                      Mooie foto.
                      Nagels hoeven voor mij niet, maar dat is smaak.

Grtjs

Comment

Als het goed is mag het gezegd worden ..der wordt hier al genoeg onzinnige kritiek op het forum gegeven !!! BRAVO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                          en dan hou ik me nog keurig aan de fototechnische kant van de opname, zonder me over het model zelf uit te laten, wat toch not done is?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

daar moet ik je wel gelijk in geven Bouk , maar ik vind dat het toch wel een beetje een eerste indruk moet blijven .. als je fototechnisch moet bekijken tot in het detail dan zijn 80% van de fotos hier niet ok..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Van Parys Andy Bekijk bericht
                              als je fototechnisch moet bekijken tot in het detail dan zijn 80% van de fotos hier niet ok..
                              nou...nou.. jij durft hoor.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

was gewoon om duidelijk te maken , als je gefixeerd bent op fouten vind je fouten ...
                                de fotos hier vind ik persoonlijk van een zeer hoog niveau en zou eerder het percentage omdraaien .
                                voor mij telt enkel het totaalbeeld .

Comment

Working...
                                X