Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hate or love it

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hate or love it

just amusing ,doing some painting
    mvg
    ronny
    gewoon een canonneke

Re: hate or love it

de bewerking van het oog is niet zo goed
    maar het geschminkte gezicht vind ik cool

Comment

Half gezicht had leuk kunnen zijn.
      Ook nek mee wit maken, nu vind ik het verschil niet zo mooi.

Verder stel ik me de vraag in het algemeen (dus niet persé op jouw foto bedoeld) of een beeld hier tegenwoordig reclame voor de visagiste is ipv dat het gaat om fotografie en lichtgebruik

To the point : ik ben er niet wild van, maar daarom valt dat niet onder de categorie "hate it" hé... Da's zwart/wit redenering....

Mvg. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        Half gezicht had leuk kunnen zijn.
        Ook nek mee wit maken, nu vind ik het verschil niet zo mooi.

Verder stel ik me de vraag in het algemeen (dus niet persé op jouw foto bedoeld) of een beeld hier tegenwoordig reclame voor de visagiste is ipv dat het gaat om fotografie en lichtgebruik

To the point : ik ben er niet wild van, maar daarom valt dat niet onder de categorie "hate it" hé... Da's zwart/wit redenering....

Mvg. Peter
        zeker geen reclame voor de visagiste, neenee, heb dit weekend zelf zitten schilderen en kladderen. en deze is een van de results de rest volgt nog.
        en die nek ni meegedaan dat was een bewuste keuze, als ook het net niet halve gezicht.
        thnx
        Mvg
        Ronny
        Last edited by lonely_driver; 9 maart 2010, 20:10. Reden: taalfautje
        gewoon een canonneke

Comment

ongeveer zelfde reactie als pete.

hate it, vind ik nogal lelijk uitgedrukt, maar ik kan dit beeld niet smaken, laat me het zo zeggen.

wat we hier zien is namelijk de kunst van een gezicht te beschilderen, en niet de kunst van de fotografie.

Comment

Hey Ronny, je hebt veel betere foto's dus ik hoop dat je dit niet slecht of persoonlijk gaat opvatten, maar het geeft mij zo de indruk om iets posten om maar iets te posten..

bij mij stoort het haar en de rare ogen.. allesinds geen beeld dat id sc past voor mij.

Geef mij die met da netteke maar
            poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
              Hey Ronny, je hebt veel betere foto's dus ik hoop dat je dit niet slecht of persoonlijk gaat opvatten, maar het geeft mij zo de indruk om iets posten om maar iets te posten..

bij mij stoort het haar en de rare ogen.. allesinds geen beeld dat id sc past voor mij.

Geef mij die met da netteke maar
              ik vat dat zeker niet slecht of persoonlijk op, laat ons zeggen dat dit een voorsmaakje is, ik hou van reacties
              en............always save the best for last
              heb mij gewoon de zondagnamiddag wat bezig gehouden met verf en borstel
              groetjes en bedankt
              ronny
              gewoon een canonneke

Comment

onder er wat af hoor, dan maar tenkoste van een stukje kin.
                ben het helemaal niet eens met Control-Z, vind het nl wel goed gefotografeerd.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                X