Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Half gezicht had leuk kunnen zijn.
Ook nek mee wit maken, nu vind ik het verschil niet zo mooi.
Verder stel ik me de vraag in het algemeen (dus niet persé op jouw foto bedoeld) of een beeld hier tegenwoordig reclame voor de visagiste is ipv dat het gaat om fotografie en lichtgebruik
To the point : ik ben er niet wild van, maar daarom valt dat niet onder de categorie "hate it" hé... Da's zwart/wit redenering....
Half gezicht had leuk kunnen zijn.
Ook nek mee wit maken, nu vind ik het verschil niet zo mooi.
Verder stel ik me de vraag in het algemeen (dus niet persé op jouw foto bedoeld) of een beeld hier tegenwoordig reclame voor de visagiste is ipv dat het gaat om fotografie en lichtgebruik
To the point : ik ben er niet wild van, maar daarom valt dat niet onder de categorie "hate it" hé... Da's zwart/wit redenering....
Mvg. Peter
zeker geen reclame voor de visagiste, neenee, heb dit weekend zelf zitten schilderen en kladderen. en deze is een van de results de rest volgt nog.
en die nek ni meegedaan dat was een bewuste keuze, als ook het net niet halve gezicht.
thnx
Mvg
Ronny
Last edited by lonely_driver; 9 maart 2010, 20:10.
Reden: taalfautje
Hey Ronny, je hebt veel betere foto's dus ik hoop dat je dit niet slecht of persoonlijk gaat opvatten, maar het geeft mij zo de indruk om iets posten om maar iets te posten..
bij mij stoort het haar en de rare ogen.. allesinds geen beeld dat id sc past voor mij.
Hey Ronny, je hebt veel betere foto's dus ik hoop dat je dit niet slecht of persoonlijk gaat opvatten, maar het geeft mij zo de indruk om iets posten om maar iets te posten..
bij mij stoort het haar en de rare ogen.. allesinds geen beeld dat id sc past voor mij.
Geef mij die met da netteke maar
ik vat dat zeker niet slecht of persoonlijk op, laat ons zeggen dat dit een voorsmaakje is, ik hou van reacties
en............always save the best for last
heb mij gewoon de zondagnamiddag wat bezig gehouden met verf en borstel
groetjes en bedankt
ronny
Comment