Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En om "in" te blijven ook maar een keertje in het vingertje gesneden en klein tikkeltje gescalpeerd lol
Had het flesje graag scherper gezien maar scherptediepte volstond blijkbaar niet ,****, had het moeten weten maar vind het al bij al toch nog een spontane !
weer een leuke opname hoor.
beetje spray uit het flesje had nog gekund.
vind wel dat het puntje van het neusje wat donkerder is dan de rest van het gezichtje.
grt,bouk.
Wat mij opvalt is dat op iedere foto die Awacs plaatst, bepaalde mensen onmiddelijk commmentaar hebben.
Kijk maar eens na - voor de aardigheid - wie er steeds opnieuw als de kippen bij is. Het lijkt of die mensen er op wachten dat Awacs een foto plaatst en vervolgens nijver op zoek gaan om "iets" te vinden. Aangezien er op de hele wereld geen foto is waar niet iets over te zeggen valt, lukt dat dus ook altijd, terecht of niet.
Ik kan mij uiteraard vergissen, maar op mij komt het toch zo over. Er wordt thans blijkbaar al mathematisch berekend waar een pufje spray terecht gaat komen. Ik heb het nagerekend:... de zwaartekracht meegerekend precies onder/achter het oor en daar/zo zie ik dat vrouwen "in het echt" ook meestal doen.
Feit 1 is dat Awacs een sterk herkenbare stijl heeft. Daar mag je wel of niet van houden, zijn stijl is konsekwent en herkenbaar.
Feit 2 is dat Awacs altijd en in overvloed de mooiste meisjes voor de camera krijgt. En dat is toch een verdienste die niet iedereen hem naverteld.
Dus: om welke reden zou hij zijn stijl veranderen als hij er zelf veel plezier aan beleefd en er overvolle treinen vol met modellen op station Tongeren arriveren voor een shoot bij hem ?
Wat mij opvalt is dat op iedere foto die Awacs plaatst, bepaalde mensen onmiddelijk commmentaar hebben.
Kijk maar eens na - voor de aardigheid - wie er steeds opnieuw als de kippen bij is. Het lijkt of die mensen er op wachten dat Awacs een foto plaatst en vervolgens nijver op zoek gaan om "iets" te vinden. Aangezien er op de hele wereld geen foto is waar niet iets over te zeggen valt, lukt dat dus ook altijd, terecht of niet.
Ik kan mij uiteraard vergissen, maar op mij komt het toch zo over. Er wordt thans blijkbaar al mathematisch berekend waar een pufje spray terecht gaat komen. Ik heb het nagerekend:... de zwaartekracht meegerekend precies onder/achter het oor en daar/zo zie ik dat vrouwen "in het echt" ook meestal doen.
Feit 1 is dat Awacs een sterk herkenbare stijl heeft. Daar mag je wel of niet van houden, zijn stijl is konsekwent en herkenbaar.
Feit 2 is dat Awacs altijd en in overvloed de mooiste meisjes voor de camera krijgt. En dat is toch een verdienste die niet iedereen hem naverteld.
Dus: om welke reden zou hij zijn stijl veranderen als hij er zelf veel plezier aan beleefd en er overvolle treinen vol met modellen op station Tongeren arriveren voor een shoot bij hem ?
idd zo is het,was me ook al opgevallen,gelukkig trekt awacs zich daar weinigvan aan en kunnen we blijven genieten van al dat moois!!
Knappe foto. Een pose die toch wat spontaniteit insinueert.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
leuk idee, en een model die goed kan mikken
het enige minpuntje is voor mij dat kleine speldje in het haar, is volgens mij overbodig
en voor de rest jij hebt je stijl zoals anderen die ook hebben, dus als jij en je modellen zich daar goed bijvoelen....who the f**k.
kzie dat je zelfs al begint te knippen, lekker toch effe met de schaar in je model
voor mij is het een mooie
Mvg
Ronny
De fanclub?
Als hier de vaardigheden uitgedrukt worden in het aantal mooie meisjes wat de fotograaf voor de lens krijgt, wil ik daar wel even op reageren. Het zegt namelijk geen ruk over de fotografeerkunsten van de fotograaf. (waarmee ik NIET zeg dat Awacs geen goede fotograaf is)
Als Awacs treinen vol met modellen aangeboden krijgt, dan is zijn inbreng op BD helaas zeer eentonig. Ik zie hier maar 2 modellen terug komen, steeds weer in dezelfde setting. Dat is eigenlijk de voornaamste kritiek die Awacs krijgt, niet dat hij geen goede foto's maakt.
Ik wilde al niet reageren, maar ook deze foto brengt niets in mij los.
Sja...het is een foto van een meisje wat parfum opspuit. Voor mij helaas niets meer of minder.
Ik voel me er een beetje raar bij maar ik moet Monica weer gelijk geven..
Ik moet wel zeggen.. doe al die foto's met een witte achtergrond en hier en daar een beetje (suggestief) naakt en je gaat echt veel succes hebben met stockfotografie.
Deze foto: hier vind ik alleen het licht op het haar storend omdat het nog eens extra benadrukt hoe slecht het haar is gedaan.
ieder mag zijn mening hebben, daar is niks mis mee.
Mijn punt was en is, dat een aantal ( dezelfde ) mensen als " een bok op de haverkist" springen van zodra Awacs een foto plaatst en als "inspecteur vlijmscherp" op zoek gaan om ook maar iets te vinden. ook nu weer. Kijk het maar eens na op zijn plaatsingen !!!!
En uiteraard vind je altijd iets. De perfecte foto bestaat nu eenmaal niet.
Tot slot: Awacs krijgt echt wel veel, heel veel, en heel mooie modellen voor zijn lens. Dat zou niet zo zijn als zijn foto's niet geapprecieerd werden.
Wat hij daar wel/niet van plaatst op BD, doet verder niet toe aan die stelling.
Comment