Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spuiten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: spuiten

Oorspronkelijk geplaatst door fotofrans Bekijk bericht
    ieder mag zijn mening hebben, daar is niks mis mee.
    Mijn punt was en is, dat een aantal ( dezelfde ) mensen als " een bok op de haverkist" springen van zodra Awacs een foto plaatst en als "inspecteur vlijmscherp" op zoek gaan om ook maar iets te vinden. ook nu weer. Kijk het maar eens na op zijn plaatsingen !!!!
    En uiteraard vind je altijd iets. De perfecte foto bestaat nu eenmaal niet.

S H O W C A S E . . .

quote uit de regels:

"Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
    Showcase is bedoeld voor de betere foto."

Tot slot: Awacs krijgt echt wel veel, heel veel, en heel mooie modellen voor zijn lens. Dat zou niet zo zijn als zijn foto's niet geapprecieerd werden.
    Wat hij daar wel/niet van plaatst op BD, doet verder niet toe aan die stelling.
    Wat hij wel of niet plaatst doet er net wel toe volgens jouw standpunt. Jij zegt dat het zo is maar als hij het niet laat zien.. tja.. dat kunnen de kijkers hier niet ruiken he

Er is hier ook niemand (denk ik) die zijn foto's niet apprecieert.. maar iedereen geeft wel zijn mening en het feit dat de meningen vaak hetzelfde zijn kan je toch niet onder stoelen of banken steken?

Het gaat hier niet om goed of slecht of over iets zoeken om maar over iets te kunnen commentaar geven... Het is simpelweg elke keer dezelfde foto. De achtergrond veranderd wel maar voor de rest ongeveer hetzelfde. Daar is helemaal niks mis mee maar je moet je dan wel aan commentaren verwachten id showcase.

En je moet awac hier niet komen verdedigen.; ik denk dat hij dat zelf wel kan.. maar wanneer mensen hem wel terechte en opbouwende kritiek geven veegt hij het van tafel. Dus ik veronderstel dat mensen dan minder of geen moeite meer doen en gewoon hun ongezouten mening geven.
    poof

Comment

Ik heb mijn punt nu tweemaal gemaakt.
      Ik ga het niet driemaal uitleggen.
      Een goed verstaander zal verstaan wat ik bedoel.
      m.v.g.
      www.foto-frans.nl
      workshops: ook met jouw eigen model ! .

Comment

Heel mooi portret
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

En uiteraard vind je altijd iets. De perfecte foto bestaat nu eenmaal niet.
          Tot slot: Awacs krijgt echt wel veel, heel veel, en heel mooie modellen voor zijn lens. Dat zou niet zo zijn als zijn foto's niet geapprecieerd werden.
          Wat hij daar wel/niet van plaatst op BD, doet verder niet toe aan die stelling.
          Ik kan alleen afgaan op wat TS op BD post
          Ik krijg er wel een vreemd gevoel bij....alsof jij de TS bent.
          Ik zit hier niet om mensen onderuit te halen en ben over de buitenfoto's van Awacs altijd zeer enthousiast geweest.

Aangezien dit SC is (ik durfde er al niet over te beginnen)
          Ik ga twijfelen aan mijzelf als ik mensen hier zie beweren dat dit een mooi portret is. Smaken verschillen natuurlijk, maar toch:
          1) de ogen zijn dof....lijken weer niet echt scherp te zijn. (door huidbewerking?)
          2) Het haar van het model zit echt niet mooi, zo niet lelijk. Het is slordig en het lijkt alsof haar "kuif" instort naar rechts. De pluk naast het gezicht rechts is slordig, het is piekerig en het plukje op haar voorhoofd valt niet erg gunstig.
          3) Het haarlicht staat te hard, waardoor de wirwar van haartjes extra benadrukt wordt.
          4) De belichting is safe maar naar mijn mening saai.
          5) Voor mij is het inmiddels een 13 in een dozijnfoto, er is amper variatie.

Comment

allemaal goed en wel, maar ondertussen zitten we op één dag al aan 567 klicks en 19 reacties.
            Zoveel als blote-madammenfoto's halen.
            awacs zal in zn vuistje lachen.

Comment

Ik vind het vooral bewonderenswaardig dat Awacs, ondanks de vaak pedante opmerkingen, hier blijft posten. Als dan sommige van die opmerkingen (volgens mij) totaal uit de lucht gegrepen lijken, stel ik mij de vraag of een beetje meer respect t.o.v. elkaar niet aangewezen is (over smaken en kleuren valt ALTIJD te twisten). En ja, kritiek mag maar een mening is iets subjectiefs en uitspraken als "dit is fout" zijn dus eigenlijk even fout (behalve natuurlijk als je jezelf als de absolute referentie ziet).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DanielG Bekijk bericht
                Ik vind het vooral bewonderenswaardig dat Awacs, ondanks de vaak pedante opmerkingen, hier blijft posten. Als dan sommige van die opmerkingen (volgens mij) totaal uit de lucht gegrepen lijken, stel ik mij de vraag of een beetje meer respect t.o.v. elkaar niet aangewezen is (over smaken en kleuren valt ALTIJD te twisten). En ja, kritiek mag maar een mening is iets subjectiefs en uitspraken als "dit is fout" zijn dus eigenlijk even fout (behalve natuurlijk als je jezelf als de absolute referentie ziet).
                als dit geen "pedante" opmerking is...

ik zie hier niks respectloos staan... gewoon meningen die perfect aanvaardbaar zijn id showcase. can't handle it? bugger off.
                poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                  als dit geen "pedante" opmerking is...

ik zie hier niks respectloos staan... gewoon meningen die perfect aanvaardbaar zijn id showcase. can't handle it? bugger off.
                  zou ik ... neen, ik laat me niet vangen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DanielG Bekijk bericht
                    zou ik ... neen, ik laat me niet vangen
                    En ik trek mijn olifantenhuid aan

Comment

Working...
                    X