Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind het de mooiste die je ingezonden hebt de laatste tijd. Hier lijkt alles op zijn plooi te vallen met een prachtige achtergrond en mooi belicht modelletje. Mag van mij rechtstreeks in de hof.
@Maniac...kleurtjes vind ik altijd erg lastig. Ik merk dat foto's er op elke monitor anders uitzien...als ik de foto's bekijk op mijn werk, schrik ik soms van mijn eigen foto's Wat bedoel je precies met frisser?
Die kleurverschillen zijn er inderdaad. Dat is schaduw op haar armpje....en ik ben een echte schaduwfreak en gebruik maar weinig invullicht...een tikkie. Ik heb geprobeerd de arm wat op te lichten en dezelfde kleur te geven in PS....maar het hele effekt wat ik wilde krijgen is dan weg. Wel super tof dat je me er op wijst en er de tijd voor neemt. Maar ik ben vrees ik heel eigenwijs en laat de foto zoals hij is.
Aangezien je toch reeds beslist hebt om de foto te laten zoals hij is.....
Comment