Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

**heaven**

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: **heaven**

Deze zou bovenaan in je lijstje moeten staan. Vind het een van je (vele) betere.

(ikke wel jaloers op die prachtige mooie meisjes die jij in huis rondhuppelen hebt )
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Echt knap zeg wat een lieve foto !!
      Wat je nog zou kunnen doen is die wolk, rechterarm grens een beetje blurren. Deze is nu wat scherp.

Comment

Mooi portretje , maar de huidskleur mag wat frisser en vooral het kleurverschil tussen linker arm en de rest is wat opvallend.

Comment

Tx allemaal Fijne reakties...ik vind hem zelf ook wel erg tof

@Maniac...kleurtjes vind ik altijd erg lastig. Ik merk dat foto's er op elke monitor anders uitzien...als ik de foto's bekijk op mijn werk, schrik ik soms van mijn eigen foto's Wat bedoel je precies met frisser?
          Die kleurverschillen zijn er inderdaad. Dat is schaduw op haar armpje....en ik ben een echte schaduwfreak en gebruik maar weinig invullicht...een tikkie. Ik heb geprobeerd de arm wat op te lichten en dezelfde kleur te geven in PS....maar het hele effekt wat ik wilde krijgen is dan weg. Wel super tof dat je me er op wijst en er de tijd voor neemt. Maar ik ben vrees ik heel eigenwijs en laat de foto zoals hij is.

@ Nena...wel he? Dit is ook een foto dat ik het gevoel heb van ja....dit wilde ik bereiken. Voelt wel lekker moet ik zeggen Ik probeer andere dingen, maar eigenlijk is dit gewoon mijn ding. Lekker kitsch.

@ Ilcorvo...ik ga daar eens mee stoeien.

Comment

Een super foto!

Comment

KNAP !!!
              Heel mooi
              CANON 500D EF-S 18-55mm IS EF-S 55-250mm IS Canon EF 50mm F/1.8 II speedlite 430 EX II

Comment

Weeral een schoontje. Inderdaad het verschil tussen de linker en rechterarm.
                We zijn het gewend dat bij engeltjes alles spierwit moet zijn "het DASH gehalte. Zelfs de achtergrond.
                Daarom vindt ik deze foto zo intressant juist door de schaduwen.
                Normaal krijg ik pijnlijke ogen als ik naar de traditionele engelenfoto's kijk.
                Gewoonlijk moet je dan dat engeltje gaan zoeken tussen al dat wit.
                Bij deze heb ik dat niet.
                Kleuren lijken mij hier. Vooral het blonde haar.
                Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik heb het probleem van de kleuren EINDELIJK gevonden Robby. klik
                  Verdorie....je ziet precies wat ik ook wilde. Geen overstraalde witte foto, maar mooie grijnuances met wit. Schaduwen ben ik echt gek op...hier heb ik de lampen zo opgesteld dat de onderkant van de watten..eh...wolken onbelicht bleven.
                  Thanks!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Ik heb het probleem van de kleuren EINDELIJK gevonden Robby. klik
                    Verdorie....je ziet precies wat ik ook wilde. Geen overstraalde witte foto, maar mooie grijnuances met wit. Schaduwen ben ik echt gek op...hier heb ik de lampen zo opgesteld dat de onderkant van de watten..eh...wolken onbelicht bleven.
                    Thanks!
                    Allee dan gaan we nu duiveltjes zien, in je volgende foto's, met hevige vuurrode en andere vlammende kleuren.
                    Robby BB

Comment

[Mod] Monica, ja mag maar 1 topic per dag per forumonderdeel starten.
                      Deze telt dus voor vandaag.
                      Gelieve er in de toekomst rekening mee te houden.
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik moet eens wat beter op tijden gaan letten idd. De andere foto had ik om 00.14 verstuurd, dacht dat het eerder was. Excuus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                          Ik moet eens wat beter op tijden gaan letten idd. De andere foto had ik om 00.14 verstuurd, dacht dat het eerder was. Excuus.
                          "Blokker" uurwerk van bijna een halve meter doormeter voor nog geen 20 €
                          Robby BB

Comment

Its a Beauty
                            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

prachtig hoor

Doet me erg denken aan de engeltjes van Rafaël!
                              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Grappig...dat was ook mijn insteek. Dat schilderij van Raphael (tenminste..de engeltjes aan de onderkant, het schilderij is veel groter) heb ik als bureaublad en wilde ik graag eens "imiteren". Nu nog met een tweede engeltje van haar leeftijd erbij proberen. Tx
                                Ik ben zooo blij dat ik de juiste instellingen in CS4 heb gevonden voor mijn kleurbeheer. Wat een kriem was dat.

Comment

Working...
                                X