Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

If look could kill

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: If look could kill

Dit resultaat behaal je never met portraiture.
    In deze plaat zit heel veel werk in.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

schitterend portret Jimmy, ik heb niks te vuren

frans
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
        Dit resultaat behaal je never met portraiture.
        In deze plaat zit heel veel werk in.
        Als je de zichtbare pukkels en sproeten weghaalt met clone /healing-tool en je portraiture op een goede manier gebruikt , dan krijg je de huid precies zoals op deze foto. 10 minuten werk.

En dan kan TS zich wel aangevallen voelen, ik heb nergens beweerd dat hij dat op deze manier gedaan heeft. Maakt hij er zelf van.
        D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
          Als je de zichtbare pukkels en sproeten weghaalt met clone /healing-tool en je portraiture op een goede manier gebruikt , dan krijg je de huid precies zoals op deze foto. 10 minuten werk.

En dan kan TS zich wel aangevallen voelen, ik heb nergens beweerd dat hij dat op deze manier gedaan heeft. Maakt hij er zelf van.
          wel als je wilt ik zal je het origineel beeld sturen ik daag je uit het zelfde resultaat te behalen met een plug in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
            wel als je wilt ik zal je het origineel beeld sturen ik daag je uit het zelfde resultaat te behalen met een plug in
            kan ik wel ja gaan zeggen, maar ik doe het zelf ook nooit met portraiture. Heb resultaten gezien bij collega-fotografen, die altijd met deze plug-in werken en die hadden binnen 10 minuten ook hetzelfde resultaat.

Maar ik ben de flauwste niet, wil best een poging wagen.

Comment

foto is erg mooi absoluut niks op aan te merken!!
              maar....idd met die plug in haal je dezelfde resultaten , op minder dan 10 minuten, zeker weten, ik wil het best "bewijzen" geen probleem"
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

wel heel typisch dat jij vraagt wat een plugin is !!!

Wel, deze had ik in feite verwacht

uitgelegde manier zal zeker waar zijn, ik weet alleen dat je met portraiture hetzelfde effect krijgt.
                doen zou ik zeggen

op 10minuten

kan ik wel ja gaan zeggen, maar ik doe het zelf ook nooit met portraiture. Heb resultaten gezien bij collega-fotografen, die altijd met deze plug-in werken en die hadden binnen 10 minuten ook hetzelfde resultaat.

Ah, gezien bij collega fotografen , tja, gezien hoe ze een film maken heb ik ook eens mogen zien, maar kan het daarom zelf niet hé

Comment

mooi werk, met dank aan de Jim Plug-in
                  deze die dit kunnen met portraiture plug-in......chapeau
                  die blurt de huid, oké je kan spelen met je opacity om het ganse wat natuurlijker te krijgen, maar hier zie je toch dat er anders gewerkt is.
                  een vraagje Jim: heb je hier een toevoeging van ruis gebruikt om de huidstructuur wat op te krikken?
                  voor mij een geslaagde plaat
                  Mvg
                  Ronny
                  gewoon een canonneke

Comment

1 woord: uitstekend!
                    Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                      doen zou ik zeggen

op 10minuten

Ah, gezien bij collega fotografen , tja, gezien hoe ze een film maken heb ik ook eens mogen zien, maar kan het daarom zelf niet hé
                      nu niet lopen ouwehoeren jeannot!!!! en dan alleen maar een gedeelte quoten!?
                      ik heb het aangeboden om een poging te doen. ik weet zeker dat ik die huid hetzelfde krijg.
                      Last edited by danielsl; 13 februari 2010, 11:14.

Comment

nu niet lopen ouwehoeren jeannot!!!! en dan alleen maar een gedeelte quoten!?
                        ik heb het aangeboden om een poging te doen. ik weet zeker dat ik die huid hetzelfde krijg.

Owke stuur me maar u email adres en ik mail u de raw door zodra hij door is krijg je 20 min dus dubbele tijd om zelfde resultaat te behalen ben benieuwd ,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk bericht
                          mooi werk, met dank aan de Jim Plug-in
                          deze die dit kunnen met portraiture plug-in......chapeau
                          die blurt de huid, oké je kan spelen met je opacity om het ganse wat natuurlijker te krijgen, maar hier zie je toch dat er anders gewerkt is.
                          een vraagje Jim: heb je hier een toevoeging van ruis gebruikt om de huidstructuur wat op te krikken?
                          voor mij een geslaagde plaat
                          Mvg
                          Ronny
                          hey dank je ronny

wel eerst begin ik met camera raw alles juist zetten en dan start er een proces van 40 tal min healen
                          2 de begint het clonen ook ong een dik half uur
                          wat spelen met levels derna en inkleuren van de huid
                          opnieuw healen
                          3 shapen van gezicht
                          4 haren bewerken waren niet zo veel ma moet proper zijn
                          5 ogen en make up
                          6 mond
                          en terug opnieuw healen
                          7dan begint high pass sharpen
                          8 een dublicaat maken van uiteindelijk beeld omzette in zw en dan multiply
                          9 de rest van gezicht high pass met 6% ruis monochroom
                          10 nog wat kleine verbeteringskes hier en daar kwa kleur en textuur en dan is em klaar
                          int totaal toch een klein 4 uur werk

Comment

Owke stuur me maar u email adres en ik mail u de raw door zodra hij door is krijg je 20 min dus dubbele tijd om zelfde resultaat te behalen ben benieuwd ,
                            ik pm mijn emailadres wel . maar ik doe het wanneer mij uitkomt qua tijdstip, dus of ik het in 10 of in 20 minuten doe , dat is niet te checken. En ik bewerk alleen de huid he?! want daar was het om te doen

Comment

ik pm mijn emailadres wel . maar ik doe het wanneer mij uitkomt qua tijdstip, dus of ik het in 10 of in 20 minuten doe , dat is niet te checken. En ik bewerk alleen de huid he?! want daar was het om te doen
                              hoe ga ik dan weten hoeveel tijd der is ingegaan ?
                              alleen in de huid ja

Comment

hoe ga ik dan weten hoeveel tijd der is ingegaan ?
                                alleen in de huid ja
                                ik bel je wel, dan kom maar langs met een stopwatch. Ik ben je hondje niet en ga niet op jouw commando blaffen he?!

discussie is begonnen over de vraag hoe je die huid zo kun krijgen. En dat lukt ook met portraiture. Natuurlijk ga ik me dan niet bezighouden met liquify om haar hoofd te shapen en retouching van ogen en haar. Want daar ging het helemaal niet over.

Comment

Working...
                                X