Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jorien @ Xistanz

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jorien @ Xistanz

Uit een testshoot voor Xistanz

Groetjes Olof

De volledige serie (met exifs) is hier te zien:http://www.pbase.com/olofwessels/jorien

Re: Jorien @ Xistanz

Very nice one Olof

Jeannot

Comment

Het lijkt in eerste instantie een hele simpele plaat, maar als je effe verder kijkt dan vind ik het toch heel knap hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. En dan doel ik met name op de kleding.
      | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
      | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Knap !
        CANON 500D EF-S 18-55mm IS EF-S 55-250mm IS Canon EF 50mm F/1.8 II speedlite 430 EX II

Comment

Wat een leuke spontane pose!
          "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Idd, knappe serie. Het beeld DSC8205z van op je website vind ik zelfs nog beter.
            Gr,
            Daan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
              Het lijkt in eerste instantie een hele simpele plaat, maar als je effe verder kijkt dan vind ik het toch heel knap hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. En dan doel ik met name op de kleding.
              Schijn bedriegt inderdaad, om sommige poses goed te krijgen hebben we ze soms wel twintig tot dertig keer over moeten doen, een dik compliment aan het adres van het model dus voor haar doorzettingsvermogen

Comment

Heel mooie foto. Ik zie wel een heel vreemde kleur op m'n scherm over de hele foto, dat zal wel de bedoeling zijn. Mss kun je aangeven wat de reden is...
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Heel mooie foto. Ik zie wel een heel vreemde kleur op m'n scherm over de hele foto, dat zal wel de bedoeling zijn. Mss kun je aangeven wat de reden is...
                  Ik heb eens wat geprobeerd met de foto en krijg de indruk dat hij omgezet is in zwartwit en daarna weer kleur toegevoegd. Ben ik right?
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

Comment

Mooie plaat !! De bewerking draagt hier mooi bij aan het effect !
                    Photoshop en The Gimp voor beginners

Comment

Prachtige bewerking en mooi pose geeft schitterende foto
                      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                      www.cromagnonman.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                        Ik heb eens wat geprobeerd met de foto en krijg de indruk dat hij omgezet is in zwartwit en daarna weer kleur toegevoegd. Ben ik right?
                        Zo zou je het ook kunnen doen inderdaad maar dan krijg je niet de korrel zoals die nu in het beeld zit.
                        Ik werk op mijn digitale beelden standaard met Alien skin, dat is een plugin voor photoshop die films simuleert, de reden waarom ik dat doe is omdat ik het standaard digitale beeld dat uit de cam komt veel te clean/steriel vind.
                        In dit geval heb ik gekozen voor een cross processing als basis waarvan ik o.a. de blauwverzadiging in het blauw en rood weer heb terug getrokken en daarna heb ik hem met hue-saturation en levels helemaal naar mijn smaak gezet

Comment

Working...
                        X