Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het lijkt in eerste instantie een hele simpele plaat, maar als je effe verder kijkt dan vind ik het toch heel knap hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. En dan doel ik met name op de kleding.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Het lijkt in eerste instantie een hele simpele plaat, maar als je effe verder kijkt dan vind ik het toch heel knap hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. En dan doel ik met name op de kleding.
Schijn bedriegt inderdaad, om sommige poses goed te krijgen hebben we ze soms wel twintig tot dertig keer over moeten doen, een dik compliment aan het adres van het model dus voor haar doorzettingsvermogen
Heel mooie foto. Ik zie wel een heel vreemde kleur op m'n scherm over de hele foto, dat zal wel de bedoeling zijn. Mss kun je aangeven wat de reden is...
Heel mooie foto. Ik zie wel een heel vreemde kleur op m'n scherm over de hele foto, dat zal wel de bedoeling zijn. Mss kun je aangeven wat de reden is...
Ik heb eens wat geprobeerd met de foto en krijg de indruk dat hij omgezet is in zwartwit en daarna weer kleur toegevoegd. Ben ik right?
Ik heb eens wat geprobeerd met de foto en krijg de indruk dat hij omgezet is in zwartwit en daarna weer kleur toegevoegd. Ben ik right?
Zo zou je het ook kunnen doen inderdaad maar dan krijg je niet de korrel zoals die nu in het beeld zit.
Ik werk op mijn digitale beelden standaard met Alien skin, dat is een plugin voor photoshop die films simuleert, de reden waarom ik dat doe is omdat ik het standaard digitale beeld dat uit de cam komt veel te clean/steriel vind.
In dit geval heb ik gekozen voor een cross processing als basis waarvan ik o.a. de blauwverzadiging in het blauw en rood weer heb terug getrokken en daarna heb ik hem met hue-saturation en levels helemaal naar mijn smaak gezet
Comment