Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shake that a.. !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shake that a.. !



    Beweging in het kleedje veroorzaakt door de "shake" !

  • #2
    Re: Shake that a.. !

    Mooie foto en de beweging in het jurkje is zeer leuk gedaan. Het maakt deze foto speciaal.
    Ik vind de achtergrond overigens ook een fijne kleur, en past goed bij deze foto.
    Sony A77+A700; Tamron90F/2.8 Macro; Sony16-50F2.8; Sigma100-300F4

    http://ubovdburg.zenfolio.com/

    Comment


    • #3
      Re: Shake that a.. !

      de beweging in het kleedje geeft deze foto net dat ietsje meer wat hem interessant maakt. Goed gedaan
      http://pxgarden.tumblr.com/
      Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

      Comment


      • #4
        Re: Shake that a.. !

        Leuke (doedeKetnet)shake
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Shake that a.. !

          das heel mooi, ook de achtergrond.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Shake that a.. !

            Mooie foto. Erg gaaf effekt met dat jurkje.
            Helemaal super was geweest als ze haar haren niet had vast gehouden, maar deze ook meegeslingerd zouden hebben.

            Comment


            • #7
              Re: Shake that a.. !

              leuke plaat!

              Comment


              • #8
                Re: Shake that a.. !

                Mooie titel-foto combi
                Canon Eos 450D
                Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

                Comment


                • #9
                  Re: Shake that a.. !

                  Leuke foto
                  Grt,
                  Hexagon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shake that a.. !

                    Dubbelpost
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shake that a.. !

                      Het komt bij mij niet over als beweging van het kleedje maar eerder als bewegingsonscherpte van de franjes.
                      Ik denk dat je meer effekt had gehad met een kortere sluiterssnelheid zodat je de franjes had bevrozen en er meer scherpte had gezeten op de franjes.
                      Robby BB
                      Minder tijd achter de computer
                      Is meer tijd achter de camera

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shake that a.. !

                        Ik heb al gemerkt dat bij mij de grens van 'overgeposeert" heel laag ligt, maar hier is het toch echt wel geforceerd ..

                        Over belichting en techniek spreek ik me niet meer uit
                        No rules. Great shots.
                        -
                        Online

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shake that a.. !

                          Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                          Ik denk dat je meer effekt had gehad met een kortere sluiterssnelheid zodat je de franjes had bevrozen en er meer scherpte had gezeten op de franjes.
                          De sluitersnelheid heeft nul komma nul effect op bewegingsonscherpte in de studio.
                          Als je meer/minder bewegingsonscherpte wil moet je met de kracht van de flitsers gaan spelen (maar dat zal Noël normaal wel weten).

                          Over de foto: ik had graag ook wat beweging in de armen gezien. Haren lose, armen de lucht in ofzo..

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shake that a.. !

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                            De sluitersnelheid heeft nul komma nul effect op bewegingsonscherpte in de studio.
                            Als je meer/minder bewegingsonscherpte wil moet je met de kracht van de flitsers gaan spelen (maar dat zal Noël normaal wel weten).

                            Over de foto: ik had graag ook wat beweging in de armen gezien. Haren lose, armen de lucht in ofzo..
                            Dit in de veronderstelling dat je met flitsers werkt.
                            Kracht van het licht heeft heeft toch niets te maken met de bewegingsonscherpte bij een zelfde sluiterstijd. Bewegingsonscherpte kun je toch alleen maar sturen door de sluiterstijd. Hoe ik het begrijp zeg je dat bij een sluiterstijd van bv 1/60 je minder of meer bewegingsonscherpte gaat hebben, wanneer je het percentage van de lichtsterkte omhoog of omlaag brengt.
                            Robby BB
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

                            Comment


                            • #15
                              Re: Shake that a.. !

                              Heel erg gaaf die beweging in de jurk. Goed uitgevoerd. 't Zou krachtiger zijn als ze geen oogcontact maakt/minder geposeerd en meer opgaat in de dans.

                              Desalniettemin, mooi.

                              Comment

                              Working...
                              X