Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flower (2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Flower (2)

IK BEN STOMVERBAASD DAT DEZE PLAAT NAUWELIJKS BEKEKEN EN BECOMMENTARIEERD WORDT. IS BD DAN TOCH ZOALS WEL WORDT BEWEERD EEN HELE GROTE KLIEK WAAR ALLEEN VRIENDEN VRIENDJES FÊTEREN MET HUN REACTIES?
    IK BEGIN HET WAARACHTIG TE GELOVEN VOOR MIJ WORDT DIT DAN WEL HET EINDE VAN DE BD-ACTIVITEITEN.
    GEGROET ALLEMAAL.

Ik hoop dat dit niet waar is hoor, ikzelf ben nog niet lang bezig met foto's plaatsen en ik kreeg tot hiertoe wel reacties al behoor ik niet tot die vriendjes kliek.
    Ik vind jouw foto trouwens mooi, leuk belicht snoetje. Ik zou meer bovenkant en minder onderkant gekropt hebben.

Comment

Ik volg mijn voorganger!!!
      Ben ook nieuw hier en ken helemaal niemand op deze site! Desondanks krijgt mijn werk wel aandacht! Bedankt hiervoor! En ontzettend bedankt voor de goede tips!!!

Wat betreft de foto:
      Ik vind het een hele mooie! ogen trekken goed de aandacht, licht is mooi, en ik ook vraag me af - waarom het als gedateerd word bestempeld???

Comment

Henk dit is geen echte Glamour foto. Hier moeten uw hersenen nog een beetje bij werken als je ze beoordeelt. En daar wordt ik zo moe van.
        Kun je ze nu echt niet door photoshop laten bewerken zodanig dat ik niet moet nadenken.
        Je maakt het ons wel echt moeilijk, met zo'n moeilijke foto.
        Alle die hand, is het nu echt zo moeilijk om die de zelfde kleur te geven als het gezicht.
        Zucht Zucht.
        Uw foto's zijn hetzelfde alsof ik morgen naar MCDonalds ga, en een biefstuk voorgeschoteld krijg die ikzelf nog moet kauwen.
        In beginnershoek is dat juist hetzelfde. Daar plaatsen ze ook altijd van die moeilijke foto's. Als ik die moet beoordelen wordt ik daar ook altijd zo moe van.
        Plaats voorgekauwde foto's, met een pittige titel, als het kan ook wat naakt en het komt allemaal goed. Dat zijn tenminste foto's waar je niet moe van wordt.ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZ on ZZtopiczzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
        Robby ZZZZZZ BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

ge gaat meer commentaar krijgen op uw caps lock reactie dan op uw foto.

Waarom ik persoonlijk niet op dit soort foto's commentaar geef is omdat ik het er eentje vind zoals zovele andere... Hij is beter dan veel wat je hier ziet in de SC maar verre van de betere die je ziet. Als ik ergens commentaar moet op geven is het de hand die nogal stoort. voor de rest nothing special.

Ik vind dat hier in de SC veel te veel random wordt geplaatst waardoor de SC zijn nut totaal verloren heeft.. Er is hier amper of geen verschil tussen beoordeling of SC.

Dusja.. als je dan elke week 20 van hetzelfde soort portretjes tegenkomt ga je geen of weinig reacties meer krijgen... Ook een deel van de reden waarom zovele draadjes off-topic gaan over iets wat iemand gezegd heeft.. omdat er over de foto niet veel te zeggen valt.

Niet persoonlijk op u gemunt.. maar dat is mijn gedacht..
          poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
            ge gaat meer commentaar krijgen op uw caps lock reactie dan op uw foto.

Waarom ik persoonlijk niet op dit soort foto's commentaar geef is omdat ik het er eentje vind zoals zovele andere... Hij is beter dan veel wat je hier ziet in de SC maar verre van de betere die je ziet. Als ik ergens commentaar moet op geven is het de hand die nogal stoort. voor de rest nothing special.

Ik vind dat hier in de SC veel te veel random wordt geplaatst waardoor de SC zijn nut totaal verloren heeft.. Er is hier amper of geen verschil tussen beoordeling of SC.

Dusja.. als je dan elke week 20 van hetzelfde soort portretjes tegenkomt ga je geen of weinig reacties meer krijgen... Ook een deel van de reden waarom zovele draadjes off-topic gaan over iets wat iemand gezegd heeft.. omdat er over de foto niet veel te zeggen valt.

Niet persoonlijk op u gemunt.. maar dat is mijn gedacht..
            Hoi. Ik heb inmiddels de nabestelling van deze shoot binnen. Deze foto is als grote foto besteld. Toch ook een paar mensen (geen BD ers) gevraagd welke foto van de serie hun voorkeur heeft. Daar kwam zonder uitzondering deze foto als favoriet uit.
            De kracht van deze foto lijkt het gewone ervan (nee, geen glamour) EN die hand.
            Tsja, ik kan er niks anders van maken...
            Maar je andere opmerkingen die zijn dus imo volkomen juist. Alleen heb ik daar nu nog geen zin in.
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
              Henk dit is geen echte Glamour foto. Hier moeten uw hersenen nog een beetje bij werken als je ze beoordeelt. En daar wordt ik zo moe van.
              Kun je ze nu echt niet door photoshop laten bewerken zodanig dat ik niet moet nadenken.
              Je maakt het ons wel echt moeilijk, met zo'n moeilijke foto.
              Alle die hand, is het nu echt zo moeilijk om die de zelfde kleur te geven als het gezicht.
              Zucht Zucht.
              Uw foto's zijn hetzelfde alsof ik morgen naar MCDonalds ga, en een biefstuk voorgeschoteld krijg die ikzelf nog moet kauwen.
              In beginnershoek is dat juist hetzelfde. Daar plaatsen ze ook altijd van die moeilijke foto's. Als ik die moet beoordelen wordt ik daar ook altijd zo moe van.
              Plaats voorgekauwde foto's, met een pittige titel, als het kan ook wat naakt en het komt allemaal goed. Dat zijn tenminste foto's waar je niet moe van wordt.ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZ on ZZtopiczzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
              Robby ZZZZZZ BB
              "Schavuit!"
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                Bedankt beiden.
                IK BEN STOMVERBAASD DAT DEZE PLAAT NAUWELIJKS BEKEKEN EN BECOMMENTARIEERD WORDT. IS BD DAN TOCH ZOALS WEL WORDT BEWEERD EEN HELE GROTE KLIEK WAAR ALLEEN VRIENDEN VRIENDJES FÊTEREN MET HUN REACTIES?
                IK BEGIN HET WAARACHTIG TE GELOVEN VOOR MIJ WORDT DIT DAN WEL HET EINDE VAN DE BD-ACTIVITEITEN.
                GEGROET ALLEMAAL.
                HENK
                Lieve Henk, dit is geen sneer, maar ik moet het even kwijt.
                Check je statistieken eens. Hoeveel reakties geef jij op andermans foto's? En op wie z'n foto's reageer je, als je al reageert? Natuurlijk zijn er groepjes....de meeste mensen hebben voorkeur voor een bepaalde fotografie en waarschijnlijk ook voor bepaalde fotografen. Maar ik geloof niet dat het allemaal zo persoonlijk is zoals jij stelt. Ik ben anti-groepjes maar krijg, mits ik een goede foto post, toch hele diverse opbouwende reakties uit allerlei hoeken.
                Daarnaast zijn we gewoon hartstikke verwend met prachtige foto's, waardoor we misschien te makkelijk over goede portretten, zoals deze, kijken.
                Relax (look who's talking) en geniet van het fotograferen.

Comment

Working...
                X