Heimwee naar de lange hete .....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cheyenne
Collapse
X
-
-
Re: Cheyenne
't is wel je 2e topic vandaag .. (of telt het niet als het in 2 veschillende subgenres is ?)
Foto: De kleuren mogen idd iets gedesatureerd worden, maar de armen lijken maar raar hier op de foto, zo 'afgesneden' ..
Maar je belichting zit wel goed, hoe heb je hier trouwens belicht ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht't is wel je 2e topic vandaag .. (of telt het niet als het in 2 veschillende subgenres is ?)
Foto: De kleuren mogen idd iets gedesatureerd worden, maar de armen lijken maar raar hier op de foto, zo 'afgesneden' ..
Maar je belichting zit wel goed, hoe heb je hier trouwens belicht ?
Wat de armen betreft, die steken in het water , dat vind ik hier een normaal verschijnsel hoor.
Ik belicht altijd met diafragmavoorkeuze en highspeed sync zodat ik kan inflitsen met zeer korte sluitertijden en dan stel ik nog ongeveer -2 stops in op de flits.
Comment
-
die smalle lijntjes net boven de waterlijn. Komt dat van het PS werk?
Komt op mijn niet gekalibreerd scherm nogal flets over.
Pose is niet echt mijn ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtVoor zover ik weet heeft dit forum niks met andere forums te doen , ik kan hier posten en dezelfde dag foto plaatsen op zwartwitforum.
Wat de armen betreft, die steken in het water , dat vind ik hier een normaal verschijnsel hoor.
Ik belicht altijd met diafragmavoorkeuze en highspeed sync zodat ik kan inflitsen met zeer korte sluitertijden en dan stel ik nog ongeveer -2 stops in op de flits.
Bedankt voor de toelichting.
Comment
-
Comment