Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Flower (2)
Collapse
X
-
Flower (2)
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
-
Re: Flower (2)
Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk berichtMooie natuurlijke expressie en foto.grt
jeannot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtik volg hier, is zelfs beter dan de eerste mooie crop
jeannot
IK BEN STOMVERBAASD DAT DEZE PLAAT NAUWELIJKS BEKEKEN EN BECOMMENTARIEERD WORDT. IS BD DAN TOCH ZOALS WEL WORDT BEWEERD EEN HELE GROTE KLIEK WAAR ALLEEN VRIENDEN VRIENDJES FÊTEREN MET HUN REACTIES?
IK BEGIN HET WAARACHTIG TE GELOVEN VOOR MIJ WORDT DIT DAN WEL HET EINDE VAN DE BD-ACTIVITEITEN.
GEGROET ALLEMAAL.
HENKKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtBedankt beiden.
IK BEN STOMVERBAASD DAT DEZE PLAAT NAUWELIJKS BEKEKEN EN BECOMMENTARIEERD WORDT. IS BD DAN TOCH ZOALS WEL WORDT BEWEERD EEN HELE GROTE KLIEK WAAR ALLEEN VRIENDEN VRIENDJES FÊTEREN MET HUN REACTIES?
IK BEGIN HET WAARACHTIG TE GELOVEN VOOR MIJ WORDT DIT DAN WEL HET EINDE VAN DE BD-ACTIVITEITEN.
GEGROET ALLEMAAL.
HENK
Ik had de foto liever zonder hand gezien. Verder mooi hoorD7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
ik vind dit echt wel een van je betere. Prachtige model, hele mooie foto en belichting.
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtIK BEGIN HET WAARACHTIG TE GELOVEN VOOR MIJ WORDT DIT DAN WEL HET EINDE VAN DE BD-ACTIVITEITEN.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtIK BEN STOMVERBAASD, ALLEEN VRIENDEN VRIENDJES FÊTEREN MET HUN REACTIES?
GEGROET ALLEMAAL
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Fotografeer jij dan alleen voor het forum ?
Over het algemeen heb ik meer reacties van het model of de opdrachtgever.
Ik hou wel van dit soort belichting, ook al wordt het tegenwoordig hier al snel gedateerd genoemd, of zoiets in die trant.
En gelijk de benen nemen is geen optie, normaal ga je steeds minder posten.Grt,
Hexagon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtBedankt beiden.
GEGROET ALLEMAAL.
HENK
[Mod] achter linkje geplaatst
on:
Door de mascara (en kapsel) doet de foto mij denken aan Clockwork Orange
Licht mag beetje hoger voor mij.Last edited by zunoel; 7 februari 2010, 09:44.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichthttp://www.352media.com/rantingandra...s/CapsLock.jpg
on:
Door de mascara (en kapsel) doet de foto mij denken aan Clockwork Orange
Licht mag beetje hoger voor mij.
Plaats géén (andere) foto's in een onderwerp dat iemand anders heeft opgestart: dan haal je immers de aandacht weg van de foto's geplaatst door de topic starter, en dat kan leiden tot conflictsituaties.
Bewerkingen plaatsen van foto's van de topic starter (mits hij/zij daar geen bezwaar tegen heeft) mag natuurlijk wel om je commentaren duidelijker te maken.
grt,bouk.Last edited by zunoel; 7 februari 2010, 09:45.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Om nog eens te reageren op uw foto, je ziet hier wel "many plastic faces" en technisch zijn die dan wel ok, maar dat is een stiletto ook,grt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichten jij bedankt voor al (mijn) moeite hoor.
grt,bouk.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht3.9. Plaats geen foto’s in een topic van een ander
Plaats géén (andere) foto's in een onderwerp dat iemand anders heeft opgestart: dan haal je immers de aandacht weg van de foto's geplaatst door de topic starter, en dat kan leiden tot conflictsituaties.
Bewerkingen plaatsen van foto's van de topic starter (mits hij/zij daar geen bezwaar tegen heeft) mag natuurlijk wel om je commentaren duidelijker te maken.
grt,bouk.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk berichtFotografeer jij dan alleen voor het forum ?
Over het algemeen heb ik meer reacties van het model of de opdrachtgever.
Ik hou wel van dit soort belichting, ook al wordt het tegenwoordig hier al snel gedateerd genoemd, of zoiets in die trant.
En gelijk de benen nemen is geen optie, normaal ga je steeds minder posten.
Maar ik zie hier op Bd dat bij gelijktijdig geplaatste foto's het aantal mensen dat die foto's bekijken héél erg verschillend is. Zo lang je de foto niet bekeken hebt kan dat alleen maar betekenen dat de naam van de maker daarvoor dan maatgevend is. Dat vind ik gewoon afkeurenswaardig.
Ik plaats bewust heel verschillende foto's, ook foto's die minder zijn, om daarop reacties te krijgen die wel of niet mijn eigen mening bevestigen (of niet). Ik dacht dat daarmee BD'ers wel nieuwsgierig zouden zijn naar wat ik dan weer geplaatst zou hebben. Maar daarin lijk ik geen gelijk te krijgen.
De real world ja, tsja.... een Kruistocht die tot niks leidt denk ik. Kzal maar beter verstandig beginnen te zijn..
HenkLast edited by Henk47; 7 februari 2010, 03:16.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment