Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dit was gemaakt als een portret met gebruik van enkel door het raam gekomen licht.
Helaas was het een donkere regenachtige dag, maar het effect van een oud Hollands schilderij vond ik zelf heel mooi. Wat vinden jullie?
Ik vind deze heel mooi: de 'kledij' die net niet wegzinkt in de achtergrond.
Misschien wordt de foto inderdaad nog knapper als je onderaan een strook (de benen) weglaat. En ... naar mijn gevoel mag er rechts ook een tikkeltje af zodat er wat meer ruimte in de kijkrichting ontstaat.
Bedankt voor de reacties!
Het leuke is dat het oorspronkelijk ook idd warmer was - maar ik wilde graag een nog groter contrast creëren door een meer doorzichtig/ porceleinachtig huidje...
De update heeft de voorkeur, hoewel ik persoonlijk hem nog wat zou oplichten.
Grtz. Peter
Dank je!
Maar... Wat zou je oplichten dan? achtergrond? maar dan wordt het grijs... kleding is maximaal opgelicht - alles wat ik nu nog meer oplicht - wordt alleen grijzer en vager.
Ik vind deze warmere versie mooist, hoewel het "porseleinenen huidje" ook wel zijn charme heeft.
Hoe dan ook kwestie van smaak. Ik vind het hoe dan ook een pracht van een foto. Eentje die je raakt, en daar gaat heet tenslotte om vind ik...
Comment