Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi model, mooie outfit, maar vinden jullie het ook een mooie foto?
een zeer ter zake doende vraag, die wel eens meer mag gesteld worden op BD.
( velen laten zich leiden door het onderwerp, in plaats van door de fotografische en inhoudelijke benadering ervan, zowel bij modellen, landschappen, architectuur enz ).
de kleurencombinatie vind ik gedurfd en goed.
de compositie, asymetrische achtergrond en het model centraal in beeld, vind ik goed.
de witte achtergrond vind ik duidelijk een minpunt.
het had mooier geweest als daar ergens schaduw op viel.
of eventueel als die een zacht kleurtje had dat lekker vloekte met het rood en groen.
( en dan over het subject :
nu moet ik zeggen dat ik dit wel een sexy pakje en een leuke frontale houding vind, maar ja ik heb misschien een rare smaak. )
Sja...een soort darkroomeffekt dan tijdens die kinkyparty, want dat model kan haar ogen niet openen in dat latex condoom.
Afgezien van het condoom, wat ik oerlelijk en niet sexy vind, vind ik de hele setting niet erg mooi.
Maar ja, ieder zijn ding
Ik heb nu al een heel deel van je foto's hier de revue zien passeren.. En echt ik ben van mening ieder zijn ding.. maar what's up with all the plastic? Ik heb em niet.. en ik dacht echt ni dat ik oldfashion was op dat gebied.
maar goed de foto..
model: lijkt me leuk maar ik zou het ni weten want ik zie alleen plastic. En deze plastic vind ik maar lelijk.. geef mij dan toch maar die felle blauwe met de pinnemuts van vorige keer
wat de foto mij zegt: hey laten we je effe een plastic pakje aantrekken dat doorschijnt en enkele mensen proberen te shockeren.. we zetten je p het eerste het beste trapje of deuropening en klik.. ok next outfit. Ik zeg niet dat dat je bedoeling is maar zo komt het mij over.
wat de foto mij zegt: hey laten we je effe een plastic pakje aantrekken dat doorschijnt en enkele mensen proberen te shockeren.. we zetten je p het eerste het beste trapje of deuropening en klik.. ok next outfit. Ik zeg niet dat dat je bedoeling is maar zo komt het mij over.
Ik maak in 1e instantie foto's voor mezelf en het model waar ik mee shoot. En als er hier iemand is die ze ook tof vindt, zoveel te beter dan.
Shockeren kwam niet eens op in mij, toch zeker niet met deze foto (er zijn er al andere).
En deze foto is, zoals al mijn foto's trouwens, altijd deel van een reeks; ik ga nooit voor 'die ene foto', maar ik fotografeer graag van alle hoeken en kanten. Het is trouwens heel wat werk om zo'n latex ding aan te trekken en te laten shinen, dus het zou zonde zijn om er geen reeks mee te maken. Maar nu je hier tegenwoordig maar 1 foto per keer mag posten, zie je niet het totaalbeeld natuurlijk...
Comment