Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Posing Blind

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Posing Blind

Mooi model, mooie outfit, maar vinden jullie het ook een mooie foto?

Patrick.

Re: Posing Blind

Mij zegt het niets

Compositie (rood, achtergrond zonder diepte (weggegomd?) maar wel een deur) voegt niets toe aan de sfeer of boodschap.
    Jeroen

Comment

Dit is voor de liefhebbers.
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

tja....... je moet hier echt van houden hè.
        de opname is goed hoor, maar toch moest ik meteen denken aan de nieuwe Olympische zwempakken.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

voor mij is dit een snapshot, van een model in een vreselijk lelijk pak in een foute setting...

dit kan ik gewoon niet mooi vinden , sorry....
          http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
            Mooi model, mooie outfit, maar vinden jullie het ook een mooie foto?
            een zeer ter zake doende vraag, die wel eens meer mag gesteld worden op BD.
            ( velen laten zich leiden door het onderwerp, in plaats van door de fotografische en inhoudelijke benadering ervan, zowel bij modellen, landschappen, architectuur enz ).

de kleurencombinatie vind ik gedurfd en goed.
            de compositie, asymetrische achtergrond en het model centraal in beeld, vind ik goed.
            de witte achtergrond vind ik duidelijk een minpunt.
            het had mooier geweest als daar ergens schaduw op viel.
            of eventueel als die een zacht kleurtje had dat lekker vloekte met het rood en groen.

( en dan over het subject :
            nu moet ik zeggen dat ik dit wel een sexy pakje en een leuke frontale houding vind, maar ja ik heb misschien een rare smaak. )

Comment

Nee, ik vind de foto niet mooi omwille van de achtergrond.
              Canon Eos 450D
              Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
              Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

Ziet er goed uit, voor mij heeft het iets van dat ze zit uit te rusten van een kinky party
                Grtz, Jan
                Canon G1X, G7

Comment

Sja...een soort darkroomeffekt dan tijdens die kinkyparty, want dat model kan haar ogen niet openen in dat latex condoom.
                  Afgezien van het condoom, wat ik oerlelijk en niet sexy vind, vind ik de hele setting niet erg mooi.
                  Maar ja, ieder zijn ding

Comment

Ik heb nu al een heel deel van je foto's hier de revue zien passeren.. En echt ik ben van mening ieder zijn ding.. maar what's up with all the plastic? Ik heb em niet.. en ik dacht echt ni dat ik oldfashion was op dat gebied.

maar goed de foto..

model: lijkt me leuk maar ik zou het ni weten want ik zie alleen plastic. En deze plastic vind ik maar lelijk.. geef mij dan toch maar die felle blauwe met de pinnemuts van vorige keer

wat de foto mij zegt: hey laten we je effe een plastic pakje aantrekken dat doorschijnt en enkele mensen proberen te shockeren.. we zetten je p het eerste het beste trapje of deuropening en klik.. ok next outfit. Ik zeg niet dat dat je bedoeling is maar zo komt het mij over.

De high heels vind ik nog het beste aan de foto
                    poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                      wat de foto mij zegt: hey laten we je effe een plastic pakje aantrekken dat doorschijnt en enkele mensen proberen te shockeren.. we zetten je p het eerste het beste trapje of deuropening en klik.. ok next outfit. Ik zeg niet dat dat je bedoeling is maar zo komt het mij over.
                      Ik maak in 1e instantie foto's voor mezelf en het model waar ik mee shoot. En als er hier iemand is die ze ook tof vindt, zoveel te beter dan.

Shockeren kwam niet eens op in mij, toch zeker niet met deze foto (er zijn er al andere).
                      En deze foto is, zoals al mijn foto's trouwens, altijd deel van een reeks; ik ga nooit voor 'die ene foto', maar ik fotografeer graag van alle hoeken en kanten. Het is trouwens heel wat werk om zo'n latex ding aan te trekken en te laten shinen, dus het zou zonde zijn om er geen reeks mee te maken. Maar nu je hier tegenwoordig maar 1 foto per keer mag posten, zie je niet het totaalbeeld natuurlijk...

Trouwens, het is latex, geen plastic.

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                      De high heels vind ik nog het beste aan de foto
                      Haha, da's ook een fetish natuurlijk!

Patrick.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
                        Maar nu je hier tegenwoordig maar 1 foto per keer mag posten, zie je niet het totaalbeeld natuurlijk..
                        we hebben toch meerdere forumonderdelen waar je er wel meer dan 1 mag/kan plaatsen?
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik denk dat de foto beter zou zijn in een andere setting
                          iets industrial of zo ?
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Wel, als je meer uitzoomt is het al meer in die richting. Zal er nog eens eentje posten misschien, van verder weg.

Patrick.

Comment

Working...
                            X