Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn engeltjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn engeltjes

voor mij met zwarte achtergrond wit zou te voorspelbaar zijn ..
    No rules. Great shots.
    -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      met al dat wit ?
      grt,bouk.
      Perfect doenbaar maar moeilijk.
      Als het je lukt heb je een prachtresultaat
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        gelijk heb je
        ik vind het anders met de donkere achtergrond toch ook wel lekker kijken hoor
        ik word er echt rustig van
        groetjes
        Ronny
        gewoon een canonneke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
          TIPS TIPS TIPS

Ik moet de achtergrond witter dan wit zien te krijgen zodat de wolk en vleugeltjes nog mooi uitkomen toch? Dan zet ik ze wel 4 meter van de rol af, want ik zal me een overstraling krijgen
          Vandaag een andere shoot gahd, waar ik toch wel bek af van was....morgen weer een nieuwe dag. Dan ga ik er mee aan de slag. Heb ik aan 2x 200 Watt lampen genoeg peter...meer heb ik nog niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht

Ik baal alleen dat ik geen serie van 3 kan plaatsen...

[Mod]Je kan nog steeds een serie van 3 plaatsen, in Fotobeoordeling welteverstaan. Voor de rest dien je je aan de regels te houden, net als de andere BD-leden. [/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Doe ik dat dan niet LesC? Hou ik me niet aan de regels? Volgens mij staan er in mijn topics maar 1 foto. Zinloze opmerking dus. Soms lijken jullie de BD polizei wel.
              Ik mag gerust schrijven dat ik er van baal dat de serieus verdwenen zijn uit showcase. Zeker met kinderen (zo ervaar ik het, maar het zal gerust ook voor andere fotografen zo werken) wil ik een totaal plaatje neerzetten, maar nu plaats ik een foto die maar een deel is van het geheel. Ik neem aan dat ik dat nog wel jammer mag vinden van de BD polizei
              Als je er drie wilt plaatsen plaats je maar in beoordeling is natuurlijk een non-argument.
              Last edited by Monica; 31 januari 2010, 23:19.

Comment

Bekijk ik voor het eerst deze foto, eerste reaktie WAUW.
                Komt madam hier eventjes zeggen dat ze de elastiekjes van de vleugel vasthoud
                Zegt da het niewaar is he . Nu is het nog maar WAUW
                Waarmee ik wil zeggen dat het soms beter is dat je bepaalde zaken niet weet.

Mooi compo, maar ze kijken niet echt als engeltjes. Eerder als ........(mag je zelf invullen als moeder) die verkleed zijn als engeltjes. Ook de zwaarte achtergrond speelt daar voor mij een rol in. Zwart in het bijzijn van engelen. Dit wil niet zeggen dat ik ze liever met witte achtergrond zie
                Het is voor mij een foto die gemengde en tegenstrijdige gevoelens opwekt. (positief bedoeld) als je dit kunt uitlokken dan is je foto gelaagd.
                Wil die andere ook wel zien.
                Is het probleem met je kleuren nu opgelost?
                Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

Je hebt ook lekkere stoute engeltjes hoor Robby.
                  Ik heb hetzelfde als jij met het zwarte van de achtergrond, maar het intrigeerde me wel. Ik heb nog geen "hemelsblauw" rol
                  Ik zal voortaan minder open zijn lol. Kleine toevoeging: ik heb met Anne en Nina engelen schilderijen bekeken van de oude meesters.....daar zag Anne ook dat de engeltjes hun handen kruisten op hun borst. Het zal iets van beiden zijn geweest...ik wilde iig duidelijk maken dat ze zich niet ongemakkelijk voelde...maar ze is ook pas 7 en die blonde madam 5 (dat wordt me er een)

Tx voor je comments Robby, doet me goed.

Comment

Working...
                  X