Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn engeltjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn engeltjes

Er helemaal dik overheen, alles uit de kast getrokken om er een mierzoet plaatje van te maken, waar deze muts zo van houdt
    Ik baal alleen dat ik geen serie van 3 kan plaatsen, want ik heb een geposeerde, een spontane en een maffe...die bij elkaar horen

Komt u maar: jajajajaja, nogmaals : lekker dik erover heen.

Noot voor de mods:
    Ik wilde deze posten nog voor 0.00, maar de site was voor mij toen weer eens niet bereikbaar.
    Ik post daarom vandaag toch de tweede uit de serie.

Re: Mijn engeltjes

Zeer mooie compo Monica, en de engeltjes kruisen mooi de armpjes. Ik denk dat je jezelf hebt kunnen uitleven met deze kinderen. Ook de zachte kleuren van de bloemen passen goed in het geheel.

Groeten Nies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Noot voor de mods:
      Ik wilde deze posten nog voor 0.00, maar de site was voor mij toen weer eens niet bereikbaar.

Ik post daarom vandaag toch de tweede uit de serie.
      Voorzichtig Monica want de mod leeft helemaal op de klok. Heb zopas een PM gekregen omdat ik het gewaagd had 2 postings op dezelfde dag te plaatsen in de sectie Mensen en straatfotografie (SC). De regel zegt "één posting per dag" dus ééntje om 23u59 en de volgende om 00u01 van de volgende dag.

Zelf ben ik niet zo een fan van vleugeltjes maar je kinderportretjes zijn steeds top.

Henri
      lidnummer: BD0435BE

Comment

Ik had ook wat moeite met de vleugeltjes, aangezien me dat aan de hemel doet denken en mijn kinderen nog 100 jaren zullen leven
        Maar de Miepies wilden met hun vleugels op de foto en toen heb ik er maar een over the top foto van gemaakt. Kostte me nog 10 pakken watten en 4 rozen uit mijn vaas

Tx heren

Comment

Je bent dan wel een échte muts, maar dat geldt toch niet voor je portretten
          Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

Het ziet er goed uit !

Comment

Zalige foto. Zul je nog met héél veel plezier later naar terugkijken.
              Prachtige setting, compo, belichting,...

Noot: heb dat ook regelmatig dat de site me niet toelaat. Gewoon tijdens het lezen, naar een andere pagina gaan en de site reageert niet meer.
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                Maar de Miepies wilden met hun vleugels op de foto en toen heb ik er maar een over the top foto van gemaakt.
                en terrecht, want wat blijft er anders over dan alleen een paar halfontklede kinderen, die iets proberen te verbergen wat ze nog niet hebben?
                zo heeft het een doel en ist leuk.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

OT: waar heb je die vleugels gehaald. Ze zijn prachtig, precies echt.

OnT: Hele leuke foto, fijne compo. Ik vraag me nu af welke deze van de drie is. Ik denk de geposeerde? Vooral door de gekruiste armpjes.

Fantastisch toch om zo een 'poseergrage' kindjes te hebben. Het is hier wat anders
                  Al doende leert men...

Flickr

Comment

Lol Bouk...ze verbergt niets, maar houdt de elastiekjes van de vleugels vast.

@Nena: Kostumax heeft ze oa. Erg duur zijn ze niet hoor, ze liggen hier in de verkleedkist. Btw...voor kindjes van 5/6 jaar moet je die van 50x50 hebben, of de 65 (wat ik nog mooier vind) Dit zijn de 65 cm vleugeltjes. Ik heb er ook een paar van 20 cm voor de ukkies. Zo cliche, afgezaagd, uitgemolken....maar zo lief

Tx Allemaal!

Comment

Ik vind die vleugeltjes ZO SCHATTIG, net zoals de foto.
                      Echt top hoor
                      Zeer mooi licht en zeer goede compositie.

Ik vraag me alleen af waarom je hebt gekozen voor een zwarte achtergrond.
                      Op wit had het nog veel frisser en schattiger geweest (denk ik ).

Veel groeten,

Peter
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

spijtig dat kerstdag al gepasseerd is, was een mooi kaartje geweest...mooie compo, en ben nu ook wel nieuwsgierig naar een witte achtergrond

groetjes
                        hilde
                        groetjes
                        hilde

Comment

De engeltjes van vandaag, de duiveltjes van morgen...
                          Klassieke foto, die voor mij in sepia mag, en zou ik het linkerbeentje van het liggende "engeltje" laten strekken, of camoufleren met de watten.
                          "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
                          Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht

Ik vraag me alleen af waarom je hebt gekozen voor een zwarte achtergrond.
                            Op wit had het nog veel frisser en schattiger geweest (denk ik ).
                            met al dat wit ?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Peter en tullep:
                              Vandaag ga ik 'm met een witte achtergrond maken, want ik was zelf ook nieuwsgierig naar dat effekt. Waarom ik hier voor zwart koos....ik heb alleen zwart en wit en ik wilde graag dat de "wolk" en de vleugels mooi afstaken.
                              Was ik maar een PS held die wist hoe ze er een mooi achtergrondje in kan hangen. Alles op zijn tijd

Ik heb wat aan mijn instellingen geprutst....zijn de kleuren nu beter voor jullie? De omzetting van RAW naar JPG liep nu iig een stuk beter. Geen rare contrast en saturatie verschillen.

Comment

Working...
                              X