Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt!
Bouk, achter het hooft staat de flits - dus die was te hard???
de bedoeling was om 1 licht (tegenlicht!) te gebruiken en daarmee te werken. In volledige donker was waarschijnlijk bij zachter licht ook echt alles donker...
Of deed ik het verkeerd?
Heel mooi! vooral al de 'tekeningen' die het licht maakt.
Amaai nog nie
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
mooi tegenlicht, maar veel te hard, beide armen en de gitaar hebben uitgebrande plekken.
spijtig want is anders wel eens een andere plaat van een kind
Mvg
Ronny
tegenlicht mocht iets minder (om uitgebrande arm te voorkomen), en de weerkaatsing links op de gitaar is er te veel aan (leidt de aandacht te veel af). Vierkante uitsnede zonder weerkaatsing zou al een stuk beter zijn.
Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
- Isaac Asimov-
Sorry, ben niet zo in de Belgische uitspraken thuis...
Wat betekent dit???
Haha, sorry... Ik beaam dus volmondig wat mijn voorganger heeft gezegd. M.a.w. het schitterende tegenlicht zorgt voor een heerlijke signatuur !
Die Vlamingen toch hé ?!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment