Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

On the roof of Limbabwe

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: On the roof of Limbabwe

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
    ik zal ne gelukkige mens zijn hé
    btw, ik vind hem echt wel goed hoor
    We moeten tegenwoordig heeeel ver zoeken om eens een 'andere' mening van jou te zien.

on-topic: jammergenoeg het eerste waar ik aan dacht: nog één die de nieuwe forumregels buigt... (kan ik heb helpen?)

De stand-alone vind ik dan weer lekker geslaagd. Misschien haar linker gezichtshelft had wat meer opgelicht mogen zijn. Heb op deze manier wat de indruk dat de dame een aandoening heeft...
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
      We moeten tegenwoordig heeeel ver zoeken om eens een 'andere' mening van jou te zien.

on-topic: jammergenoeg het eerste waar ik aan dacht: nog één die de nieuwe forumregels buigt... (kan ik heb helpen?)

De stand-alone vind ik dan weer lekker geslaagd. Misschien haar linker gezichtshelft had wat meer opgelicht mogen zijn. Heb op deze manier wat de indruk dat de dame een aandoening heeft...
      mss geef ik enkel een mening waar ik het goed vind he vinny
      en je zal heeeel ver moeten gaan zoeken om nog een post van mij te vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Nu ben ik benieuwd of je deze mag laten staan...
        Bij mij was ie binnen 30 minuten verdwenen
        Lang leve de nieuwe forumregels.
        .
        Ik weet niet juist over welk topic van jou dat dit ging, maar voldeed je topic aan deze voorwaarde? Maw, had je eerst de volgens jouw perfecte foto gepost of eerst eentje die nog niet volledig bewerkt was?
        Een update van één foto in SC, ofwel in dezelfde post (#1 dus), ofwel in een volgende, is GEEN tweede foto, en laten we dus in SC.

Dit topic voldoet daar zeker aan. Als er meerdere foto's verwerkt zijn in één grote waarvan de maximale zijde de 900 pixels niet overschrijdt, is er geen overtreding van de forumregels. Dit laten we toe, ondanks het feit dat het toch een beetje omzeilen van regels blijft natuurlijk Let wel, drie verschillende afbeeldingen ( aparte jpg's, die samen één geheel vormen van maximaal 900 pixels, worden niet toegelaten, het moet duidelijk om één foto gaan.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Bende zeikers.

1) dit 3-luikje is NIET gemaakt om de BD regels te "omzeilen"... Dit had een totaal ander doeleind, ik heb hem enkele kleiner gemaakt naar een formaat toegelaten op BD.

@Max om of andere reden ben ik tegenwoordig nooit tevreden over kleur foto's, I just love b&w or low sat. 't zal zo een periode zijn

@danielsl: welk detailverlies? hoe kan jij dat nu bepalen op een foto van 800px?? Rij eens naar Mol, daar hangt een exemplaar 3mx2m ongeveer. En een foto naar z/w omzetten kan idd iedereen maar et goed doen is een andere vraag. 80% van de z/w dat ik hier tegenkom vind ik maar niks. En een foto in PS laden en op black & white klikken is geen z/w omzetting.
          poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
            Bende zeikers.

1) dit 3-luikje is NIET gemaakt om de BD regels te "omzeilen"... Dit had een totaal ander doeleind, ik heb hem enkele kleiner gemaakt naar een formaat toegelaten op BD.

@Max om of andere reden ben ik tegenwoordig nooit tevreden over kleur foto's, I just love b&w or low sat. 't zal zo een periode zijn

@danielsl: welk detailverlies? hoe kan jij dat nu bepalen op een foto van 800px?? Rij eens naar Mol, daar hangt een exemplaar 3mx2m ongeveer. En een foto naar z/w omzetten kan idd iedereen maar et goed doen is een andere vraag. 80% van de z/w dat ik hier tegenkom vind ik maar niks. En een foto in PS laden en op black & white klikken is geen z/w omzetting.
            Leer eerst maar eens met kritiek omgaan, ipv arrogant gaan lopen doen!!!

Ook al hangt ie hier om de hoek, dan was ik nog niet gaan kijken. Is me de foto niet waard.
            Wat mij betreft doe je het via calculations, foto omzetten in z/w blijft makkelijk.
            Schaduwkant van gezicht lijkt verbrande huid en vind ik gewoon lelijk
            D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
              Bende zeikers.
              Dergelijke uitspraken worden niet echt getolereerd, beschouw deze opmerking maar als een officiële waarschuwing.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

@Franciskine:

Vind je het heel erg als ik er geen bal van snap?

Zie mijn topic:
                Zelfde plaat... maar dan met een vooraankondiging.
                Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

Maar nu dit topic: Los van het drieluik (wat eigenlijk al verwarrend is)
                Komt een kleurfoto bij, zonder tekst. Origineel is Zw en heeft een handtekening.

Los van 3luik zie ik hier toch 2 compleet verschillende foto's.

@Simonisme: Niet om jou te pesten, maar ik begrijp het verschil niet waarom mijne wel gewist wordt en die van jou niet
                Ergens heb ik gelezen dat je 1 beste moet posten .. en dat is dan of een kleur of een zw versie. Of ben ik nou compleet de weg kwijt?
                Last edited by MadMax; 14 januari 2010, 23:39.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  Maar nu dit topic: Los van het drieluik (wat eigenlijk al verwarrend is)
                  Komt een kleurfoto bij, zonder tekst. Origineel is Zw en heeft een handtekening.

Los van 3luik zie ik hier toch 2 compleet verschillende foto's.
                  Even terzijde, een kleur en een zwartwitversie van dezelfde foto kan je toch moeilijk 2 compleet verschillende foto's noemen. Hoe hoog van niveau en gesofisticeerd de zwart-wit omzetting ook is

Comment

[Mod]En nu on topic aub. Bij de eerstvolgende niet-relevante post in dit topic verwijder ik tevens alle vorige niet-relevante replies, en wordt het draadje gesloten. Ik houd me normaal niet bezig met dit subforum, maar jongens toch... kan het niet wat rustiger? [/Mod]
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Triest hoe het haar een mess wordt door de verscherping, het lag nu zo mooi

Comment

Als ik dit zou plaatsen, ging ik me eerst in een hoekje zitten schamen.
                        Henk
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strobokop Bekijk bericht
                          Triest hoe het haar een mess wordt door de verscherping, het lag nu zo mooi
                          Er zit niks verscherping op...
                          poof

Comment

Working...
                          X