Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als ik mag kiezen, kies ik de kleurenfoto. Gewoon omdat het bruin lange haar er mooi moet uitkomen en dus minder werkt in z/w en de kadrage mij het meest aanspreekt.
1) dat is niet "even een z/w omzetting" ik weet dat de standaard van bewerkingen laag ligt op BD.. maar voor alle duidelijkheid.. dit is niet een simpele z/w omzetting. The rules zijn nu eenmaal max. 900px (denk ik) en ik post toch niks groter online wegens teveel misbruik..
2) Waar staat er ergens een regel geschreven dat een 3-luikje 3 verschillende foto's moeten zijn? Omdat iemand het zo doet, moet ik het daarom ook zo doen? Enja de luikjes die hier al gepasseerd zijn... nu passeert er een ander se..
poe poeh.... en dan zeggen ze wel eens dat ik air heb
Ik wil ni zeggen die van mij daarom wel.. maar ik zie wat ik zie.. en voor mij persoonlijk zitten er hier maar enkele die er boven uitsteken.
Het maakt me ook niet uit.. iemand die nu minder is kan binnen 3 maand 10x beter zijn.. je moet het ergens leren. That's the beauty of learning.
Het enige dat me hier stoort zijn de comments (algemeen) van sommigen.. (niet bedoeld op caleido)
Dan smijt ik nog wat olie op het vuur he
ik snap de poeba niet rond een dom 3luik.. ik wou gewoon z/w, kleur en een crop samenzetten meer niet... was geen masterplan of een statement
Momenteel ben ik te lui om mijn hd aan te koppelen.. zodra dat ik da doe zal ik de kleur erbij posten
Het maakt me ook niet uit.. iemand die nu minder is kan binnen 3 maand 10x beter zijn.. je moet het ergens leren. That's the beauty of learning.
Volmondig mee eens, btw ik zie hier wel drie verschillende platen, en ze zijn sjiek voila
jeannot
Jeannot, jij ziet overal het mooie in
Ontopic: Vind het niets speciaals, vindt het detailverlies (aan schaduwkant van haar gezicht) in de foto's storend. En trouwens.... omzetten naar zwart/wit is nou niet bepaald rocketscience hoor
Ontopic: Vind het niets speciaals, vindt het detailverlies (aan schaduwkant van haar gezicht) in de foto's storend. En trouwens.... omzetten naar zwart/wit is nou niet bepaald rocketscience hoor
ik zal ne gelukkige mens zijn hé
btw, ik vind hem echt wel goed hoor
Comment