Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Al vind ik persoonlijk het model iets teveel belicht. Het kader vind ik wat te gewoontjes in vergelijking met het model en onderwerp. Misschien model in de zetel geplaatst met een weinig invallend licht van de zijkant?
Ah eindelijk nog eens een foto van je! En het is een mooie (zowel de foto als het meisje).
Het hoofd is mss net dat tikkeltje te licht. Zeker in vergelijking met haar zwarte latex pakje.
De schuine compositie is daarom niet minder mooi, het behang misschien wat ruisig maar het stoort niet, integendeel.
Er zijn nog wel foto's geweest onlangs, maar minder frequent. Zelfs eentje die er is in geslaagd 0 reacties te verzamelen. Een persoonlijk record! LOL
De belichting bij deze reeks is trouwens, wegens technische problemen, met de pilootlampen van de flitsers gebeurd en met de aanwezige verlichting in de kamer.
grappig zoiets en het model lijkt niet erg onder de indruk.
een leuk aspect vind ik de nog ongebruikte stukken touw op de bank, dat belooft nog heel wat!
grt,bouk.
Het gaat idd nog verder, beetje de SM-toer op. Ik zal er nog wel eens eentje posten met de melding [NSFW]. Nu er maar een foto per thread mag, worden het best spannende vervolgverhalen.
Met dank trouwens aan onze vriend Bob, de bondageman.
Comment