Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

18+

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 18+

Kan me niet voorstellen dat model enthousiast over deze foto is door de volledig misplaatste bewerking.

Wat betreft de tepel , vind ik dit niet thuishoren op deze plaat. Maar ik ben een vent en een tepel is een tepel , dus daar kan ik altijd blij van worden
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Op zich vind ik het idee wel goed en de bewerking snap ik ook wel maar de plaat gaat mank omdat het licht aan de verkeerde kant staat, als je je licht aan de rechterzijde zou hebben gezet (de kant van het hoofd dus) dan was de lichtval natuurlijk geweest en dan zou ook niemand over die borst zijn gaan piepen want dan zou die natuurlijk uitgelicht zijn geweest

Comment

[QUOTE]
        Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
        - Ik vind aan die comment niks appetijtelijk aan !
        - Ik vind der ook niks moois aan, aan die comment !
        Man, ... dat zal mij een zorg wezen !
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

[QUOTE=Digipics357;2530211]

Man, ... dat zal mij een zorg wezen !
          blijkbaar wel
          Zal mij ook een worst wezen

Glenn
          Mijn site...
          vandaelefotografie.be
          * BD0916BE *

Comment

Heb mijn twijfels over de herkomst van dit beeld
            het lijkt me eerder een slechte scan uit een sexblaadje dan een zelf genomen bewerkte foto.Mijn gedacht maar who cares !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
              Ik vind hem WEL geslaagd, maar dat is dan weer omdat mijn brein BUITEN de vakjes en kadertjes denkt...
              Waarmee je meteen beweert dat alle mensen die deze foto niet goed vinden niet buiten de lijntjes en kadertjes denken???
              Misschien denkt jouw brein net niet kritisch genoeg!

Mvg,
              Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Waarmee je meteen beweert dat alle mensen die deze foto niet goed vinden niet buiten de lijntjes en kadertjes denken???
                Misschien denkt jouw brein net niet kritisch genoeg!

Mvg,
                Frederic
                Dat beweer ik absoluut niet, maar het zou niet slecht zijn om je ook eens in de fotograaf zijn plaats te zetten en te denken hoe hij deze plaat wou maken. . . .
                Het is niet omdat er aan geshopt is dat hij perse goed moet zijn, maar ook niet dat hij perse slecht moet bevonden worden.
                Voor mij heeft de foto iets klassieks 'doek' achtig en als dat de bedoeling was is dat goed gelukt.

grtz
                glenn
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

Comment

Oeioei, wat een reacties. Ik vind 'm wel ok. Mooie blik.

Alleen vind ik de blote tepel niets bijdragen tot het beeld. Als het korset de tepel had bedekt, had de foto minstens even goed geweest in mijn ogen.
                  www.focusfotografie.be
                  www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Deze doet me nu even net langer kijken, en vind hem dan ook formidabel goed
                    Ik zou zeggen, doe het maar eens na

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                      Deze doet me nu even net langer kijken, en vind hem dan ook formidabel goed
                      Ik zou zeggen, doe het maar eens na

jeannot
                      Als je àlles goed vindt, dan is het logisch dat je ook deze goed vindt

Wat het nadoen betreft... De enige moeilijkheidsgraad zijn de props, maar qua belichting en dergelijke heeft deze niet bepaald een hoge fotografische moeilijkheid in zich. Het licht gewoon goed gemeten en van bovenaan straight in the face. 'k heb al moeilijkere belichtingen gedaan

Nee, kritischer zijn kan soms geen kwaad.

Mvg,
                      Frederic

Comment

Als je àlles goed vindt, dan is het logisch dat je ook deze goed vindt

Wat het nadoen betreft... De enige moeilijkheidsgraad zijn de props, maar qua belichting en dergelijke heeft deze niet bepaald een hoge fotografische moeilijkheid in zich. Het licht gewoon goed gemeten en van bovenaan straight in the face. 'k heb al moeilijkere belichtingen gedaan

Nee, kritischer zijn kan soms geen kwaad.

Mvg,
                        Frederic

Oeps Fred, je voelt u direkt aangesproken het is niet zo dat ik "alles" goed vind zenne maar smaken verschillen nu eenmaal, er zijn er hier die "unigro" plaatjes posten, en dan soms andere afkraken die toch wel top zijn, maar ik ga hier niet veel zever aan verspillen, ik heb mijn mening gegeven ,ik hou van deze styl, en jah idd ze kunnen niet allen zooo goed en kritisch zijn als jij hé

jk

Comment

Oeps Fred, je voelt u direkt aangesproken
                          Aangesproken? Nee hoor, ik wou gewoon zeggen dat deze plaat niet zo moelijk is na te doen. Trouwens, als iemand kritiek geeft, moet hij dan zelf beter kunnen? Kan de filmcriticus ook betere films maken dan de filmmakers die hij bespreekt?

en jah idd ze kunnen niet allen zooo goed en kritisch zijn als jij hé
                          Waar is dat nu voor nodig?!? En vooral, waar slaat het op?!?

Mvg,
                          Frederic

Comment

Aangesproken? Nee hoor, ik wou gewoon zeggen dat deze plaat niet zo moelijk is na te doen. Trouwens, als iemand kritiek geeft, moet hij dan zelf beter kunnen? Kan de filmcriticus ook betere films maken dan de filmmakers die hij bespreekt?

Waar is dat nu voor nodig?!? En vooral, waar slaat het op?!?

Mvg,
                            Frederic

gelijk zoveel hier nergens op slaat tjiens, en dat op deze manier draadjes vervuild worden, ik heb gewoon mijn mening gezegd, jij hebt een reactie op de mijne gegeven, ik niet op de uwe he Pa
                            Maar ik ga hier dan ook geen 65 keer op reageren ook niet, heb wel wat beters te doen dan hier klaviertje 4 te spelen.
                            jk

Comment

Working...
                            X