Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De bewerking doet imho de huid van het model geen eer aan... Met wat ik tot op heden zag heeft jouw fotografie geen zo'n layers nodig, die is goed genoeg zo.
- Ik vind der niks aan !
- Ik vind der ook niks appetijtelijk aan !
- Ik vind der ook niks mooi aan !
- Ik vind het een verfrommelde tepel !
- Ik vind dat een +18 toch iets meer mag bieden !
Regards, Jeff c.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Deze vind ik goed, omdat er maar één mag per topic gaan we tussen topics vergelijken (forumleiding, iemand thuis daar ?)
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Wel de vorige was eerlijk mijn mening beter bewerkt..subliemer..Deze is voor mij net té...
Deze vind ik goed, omdat er maar één mag per topic gaan we tussen topics vergelijken (forumleiding, iemand thuis daar ?)
On topic : zo negatief mannen, bij mij klopt het geheel wel (ik zou het eigenlijk stiekem ook een keer willen proberen) en dan denk ik niet dat we over de huid moeten zeuren, wel ? Ik denk dat het model daar bij zo'n foto niet wakker van ligt ..
- Ik vind der niks aan !
- Ik vind der ook niks appetijtelijk aan !
- Ik vind der ook niks mooi aan !
- Ik vind het een verfrommelde tepel !
- Ik vind dat een +18 toch iets meer mag bieden !
Regards, Jeff c.
- Ik vind aan die comment niks appetijtelijk aan !
- Ik vind der ook niks moois aan, aan die comment !
on topic:
Ik vind hem WEL geslaagd, maar dat is dan weer omdat mijn brein BUITEN de vakjes en kadertjes denkt...
my 2cnts
ik vraag me wel af wat de meerwaarde van de tepel is in dit plaatje... past helemaal niet in't geheel mijns inziens (maar is mss ook smaak )
ander was het geen 18+
on topic: voor mij een goed bewerkte plaat, een tepel die de kracht van verscheidene layers heeft weten te trotseren. gewoon subliem plaatje
Mvg
Ronny
Alleszins een interessante foto. maar wat me wel opvalt is dat het "lichaam" dat van een bejaarde dame lijkt en het "gezicht" uiteraard van een jong model ?! Of was dat de bedoeling ?
Comment