Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sari

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: sari

Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
    Bij de niet verkleinde versie zijn ze wel heel scherp hoor...mits mijn oogjes niet goed zijn..hihi
    Hm, ik had de ogen ook graag nog iets scherper gezien. Links onderaan heb je iets te weinig of iets teveel lichaam in beeld gebracht volgens mijn opinie. Ik bedoel daarmee dat je ofwel best de onderkant van het buikje meeneemt (zodat je ziet waar het eindigt), ofwel grotendeels enkel het hoofdje in beeld brengt.
    Wel zeer mooi baby, leuke "pose" en mooie belichting..

Comment

Bij de niet verkleinde versie zijn ze wel heel scherp hoor...mits mijn oogjes niet goed zijn..hihi
      waarmee verklein je dan? normaal wordt iets nooit minder scherp bij 't verkleinen... eerder omgekeerd.
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DanM Bekijk bericht
        Hm, ik had de ogen ook graag nog iets scherper gezien. Links onderaan heb je iets te weinig of iets teveel lichaam in beeld gebracht volgens mijn opinie. Ik bedoel daarmee dat je ofwel best de onderkant van het buikje meeneemt (zodat je ziet waar het eindigt), ofwel grotendeels enkel het hoofdje in beeld brengt.
        Wel zeer mooi baby, leuke "pose" en mooie belichting..
        Misschien is een vierkante crop mooi, ik zal het eens proberen.
        dank je wel..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          waarmee verklein je dan? normaal wordt iets nooit minder scherp bij 't verkleinen... eerder omgekeerd.
          Met photopucket...maar heb nog niet helemaal door hoe dat het beste te kunnen doen qua formaten.

Comment

Met photopucket...maar heb nog niet helemaal door hoe dat het beste te kunnen doen qua formaten.
            gebruik beter BDsizer... kan je hier op het forum wel vinden
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

De scherpte was me hier al wat opgevallen.En inderdaad het oogje had misschien iets meer open gemoeten, maar helaas wilde ze niet reageren op mijn vraag of het meer open kon...hahaha nee hoor geintje......met baby's is het gewoon lastigger denk ik om ze precies te krijgen hoe je ze hebben wil, zeker met deze leeftijd.
              True, maar het half open oogje had je hier wel kunnen voorkomen. Het is namelijk de hand die dit oogje dicht trekt. Als de mama (neem ik aan?) haar hand iets naar voren had "geduwd" zou het oogje wel open zijn geweest

Comment

Het is in iedergeval iets waar ik volgende keer meer rekening mee ga houden....

Comment

Working...
                X