Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sari

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sari

Allereerst allemaal de beste wensen voor 2010!!!

Ben weer eens wat aan het oefenen gegaan met een heel klein modelletje.Hier een foto van Sari, 6 weken oud.

Last edited by moontje; 5 januari 2010, 09:33.

Re: sari

Mooi modelletje

Vind het persoonlijk iets te helder, waardoor er volgens mij veel detail verloren gaat.
    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Bedankt PVA voor je reactie...

ik ga er volgende keer 18+ inde titel bijzetten, dan krijg ik vast vele meer reacties....
      ik dacht ik doe er eentje topless......maar helaas, te jong..haha

Comment

Ik vind het een heeel mooie.
        Persoonlijk vind ik het wat jammer van dat linkeroog dat zo half dicht is.
        Als dat zo geweest zou zijn als het andere oog, dan denk ik dat de foto krachtiger
        geweest zou zijn.
        Maar zowiezo een heeel mooie.
        En ja, mss best NSFW erbij zetten en dan zou je meer reacties krijgen.
        Echt wel jammer.

Comment

Ik kan de highkey en de verrassende expressie wel smaken!
          Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens
          Flickr album Homepage

Comment

Mooie zachte foto Moontje Belichting en achtergrond passen hier prima!
            Wat een poppeke zeg

Comment

Bedankt allemaal voor de leuke reacties, zelf vind ik hem ook erg mooi....

Comment

Wat ik dus heel erg jammer vind, is dat mensen die alleen maar met modellen en fashionfotografie bezig zijn totaal niet reageren op foto's met kinderen.( op een enkeling na)
                Ik bezit niet over een visagiste en styliste om om dit soort foto's proberen te maken, maar vind het ondanks dat ook wel leuk om van die personen een reactie te krijgen ondanks het kind niet onder de make-up, mooie ( sexy) kleding aanheeft en geen haardos op het hoofd heeft waar allerlei fratsen mee gedaan kunnen worden.
                Ik reageer als ik er ben zelf wel regelmatig op al dat soort foto's omdat ik weet dat het leuk en fijn is om een reactie te krijgen, al is het soms misschien iets minder leuk.
                Men reageer altijd wel op dezelfde personen.
                Zo ...dat moest er even uit.

Comment

Tja, ik ga reageren hoor! Ik ben dol op kinderfoto's, en deze is zeer mooi.

Idd beetje jammer van het half dichte oogje, maar een baby van 6 weken is nog niet zo kneedbaar he ;-)

Ik vind de helderheid wel heel goed passen bij het onderwerp, geeft het iets extra puur mee!
                  onderweg...
                  Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DonnaVicky Bekijk bericht
                    Tja, ik ga reageren hoor! Ik ben dol op kinderfoto's, en deze is zeer mooi.

Idd beetje jammer van het half dichte oogje, maar een baby van 6 weken is nog niet zo kneedbaar he ;-)

Ik vind de helderheid wel heel goed passen bij het onderwerp, geeft het iets extra puur mee!
                    Dank je....

Comment

Ik begrijp je reaktie wel, kinder fotografie is niet erg hip
                      Toch zijn er veel BD-ers die het wel kunnen waarderen, geloof me. Het is sowieso erg rustig op het forum. (vakantietijd, skiën? )
                      Mensen en straatfotografie is helemaal verlaten, daar mag je blij zijn als er uberhaupt iemand reageert op je foto, dus troost je (hint hint)
                      Last edited by Monica; 7 januari 2010, 17:15.

Comment

wat is goed... de kleur en expressie van de baby

wat stoort me... in dergelijke foto verwacht ik de oogjes die de bliktrekker zijn, haarscherp, en dat zijn ze niet...
                        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Reaktie krijgen op foto's is hier een heikel onderwerp. Ik heb opgehouden me af te vragen waarom iemand wel of niet reageert. Ik zie wel.
                          Reageren op foto's van kinderen en zeker baby's is dubbel moeilijk. Als de foto perfekt is niet natuurlijk, maar als er hier en daar een fout of foutje aan zit, of iets dat je zelf gewoon niet zo mooi vind, dan lijkt het wel of je de baby zelf niet mooi vind, en dan onthoud men zich van commentaar. Liever niets zeggen dan iets af te keuren. Ik denk dat dat menselijk en begrijpelijk is, en niet wil zeggen dat men je foto's minderwaardig vind. Ik weet wel dat je ook zuiver professioneel commentaar kunt geven, maar tenslotte zijn wij allemaal amateurs en gewone mensen.
                          Over de foto: ik denk dat van dit mooie kindje foto's kunnen gemaakt worden die het beter tot zijn recht laten komen, omwille van idd dat oogje, en volgens mij de scherpte die niet lekker zit. Maar: zeker blijven fotograferen hé, alle scheuten zijn geen hoofdvogels !
                          Last edited by fddent; 7 januari 2010, 18:32. Reden: taalfoutjes

Comment

Jazeker...natuurlijk blijf ik dooroefenen...ik vind het veels te leuk, en ondanks ik het nog niet lang doe, merk ik toch dat ik vooruitgang boek.
                            Over de scherpte, dit komt denk ik door de verkleining, want hier op mijn mac en gewone scherm zijn de ogen haarscherp in groot bestand.
                            De scherpte was me hier al wat opgevallen.En inderdaad het oogje had misschien iets meer open gemoeten, maar helaas wilde ze niet reageren op mijn vraag of het meer open kon...hahaha nee hoor geintje......met baby's is het gewoon lastigger denk ik om ze precies te krijgen hoe je ze hebben wil, zeker met deze leeftijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                              wat is goed... de kleur en expressie van de baby

wat stoort me... in dergelijke foto verwacht ik de oogjes die de bliktrekker zijn, haarscherp, en dat zijn ze niet...
                              Bij de niet verkleinde versie zijn ze wel heel scherp hoor...mits mijn oogjes niet goed zijn..hihi

Comment

Working...
                              X