Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
b600 in een kartonnenkoker een glazen bol er bovenop 1/64
een sb 800 voor het uitlichten van de onderkant van de handen (verstopt achter de koker) 1/128
en een sb 900 als haarlicht getriggerd door skyports 1/128
Heel leuke foto en fijn dat je ons de set-up meegeeft...
Die bal stond dus op die kartonnen koker? Die kartonnen koker was dan vrij dik? Zodat er geen licht langs de zijkant ging?
Prachtidee en subliem uitgevoerd.
Resultaten zijn niet enkel te bekomen aan de hand van gesofistikeerd materiaal maar ook aan een dosis grijze stof onder de hersenpan van de fotograaf.
Proficiat voor de uitleg i.v.m. de toegepaste techniek. Enkelen geven mss hun werkwijze eens door, via PM en in beperkte kring, maar zo openlijk op het forum zodat jan en alleman ervan mag genieten is weinig gezien.
Dit mag als voorbeeld gesteld worden en verdient beslist navolging.
Super gaaf effect zeg
Mijn dochtertjes geloven dat het een echte tovenaar is...ik moest schrijven dat zij hem ook heel mooi vinden
Top dat je aangeeft hoe de foto tot stand is gekomen
Super gaaf effect zeg
Mijn dochtertjes geloven dat het een echte tovenaar is...ik moest schrijven dat zij hem ook heel mooi vinden
Top dat je aangeeft hoe de foto tot stand is gekomen
Ik ben geen tovenaar, maar probeer het wel
een geweldig compliment, dank je wel
Comment