Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Snap niet goed wat er 'fout' is met de bewerking in't gezicht
En frontale belichting? Met zo'n slagschaduw?
Het enige wat mij stoort aan de foto, is het teveel aan olie op haar borst (Zoals Huggy zegt). Heb eens proberen wegwrijven, maar heb een rechtse hoek gekregen
Het is geen kwestie van een fout. Mischien heb je deze bewerking wel bewust toegepast en dan is het niet aan mij om te zeggen dat het een fout is.
Het gaat hem bij mij over smaak.
Voor mij zijn de kontrasten in het gezicht veel te groot. Dit is niet aantrekkelijk.
Kontrasten mogen er zijn. Ze mogen er over zijn, maar voor mij is het er veel te ver over.
Daarentegen vind ik de contrasten op het lichaam wel mede door de olie en de bijgaande reflektie.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
En frontale belichting? Met zo'n slagschaduw?
Het enige wat mij stoort aan de foto, is het teveel aan olie op haar borst (Zoals Huggy zegt). Heb eens proberen wegwrijven, maar heb een rechtse hoek gekregen
Lennert,
trouwens een mooi beeld en omzetting.
Beste wensen aan jou ook..
Kan je me vertellen hoe je die Gif hebt gemaakt?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Voor mij zijn de kontrasten in het gezicht veel te groot.
Ok, thanks voor de uitleg
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Kan je me vertellen hoe je die Gif hebt gemaakt?
Met fotosoep. Best even youtuben/googelen, daar vind je heel wat.
Minstens 2 lagen moet je hebben. Dan Window => Animation aanvinken.
Dan rechts beneden in de animation window klikken op de vierkantjes (zodat je niet met die timeline werkt). Dan in die window op't pijltje rechtsboven klikken => make frames from layers. Tijd instellen per foto. Ook op "forever" ipv op "once" zetten.
Dan ctrl+shift+alt+S (save for web & devices..) en dan op GIF zetten.
Zo zal't ongeveer zijn, weet niet precies van buiten. PM maar als je er niet aan uitkomt.
Met fotosoep. Best even youtuben/googelen, daar vind je heel wat.
Minstens 2 lagen moet je hebben. Dan Window => Animation aanvinken.
Dan rechts beneden in de animation window klikken op de vierkantjes (zodat je niet met die timeline werkt). Dan in die window op't pijltje rechtsboven klikken => make frames from layers. Tijd instellen per foto. Ook op "forever" ipv op "once" zetten.
Dan ctrl+shift+alt+S (save for web & devices..) en dan op GIF zetten.
Zo zal't ongeveer zijn, weet niet precies van buiten. PM maar als je er niet aan uitkomt.
Grts,
L
Ich zalt eens probere... Merci..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Wat bij deze foto direct in het oog springt is de scherpe, lichte neklijn alsof het van een andere foto genomen is.
Voor de rest zie ik een scherpe tepel en hoofd die teveel tegen de rand staan waardoor
ik mij de vraag stel: "wat wil de fotograaf nu laten zien?"
Comment