Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
omdat het kerstmis is zou ik ook "wow" willen zeggen lennert, maar bij deze plaat lukt me dat echt niet.....
op zich een mooi beeld maar de nabewerking doet het hem niet en maakt de foto kapot, veel te ruw, de houding van het model suggereert toch een zekere zachtheid , maar dat zie ik echt niet terug hier hoor
bijna alle platen die ik ooit zag van jou zijn super, deze hoort er echt niet bij of....je zou hem eens anders moeten nabewerken
Mooi compo en pose van het model.
Mooi zw bewerking.
Maar dat gezicht en dan bedoel ik de bewerking.
Ik vraag mezelf af hoeveel personen die hier zeggen dat ze je foto vinden een dame met zo'n gezicht (de bewerking) aantrekkelijk vinden.
Ik vind dat je hier van een aantrekkelijke dame een lelijk mens hebt gemaakt.
Maar zoals altijd ieder zijn smaak
Prettige feestdagen
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Mooi compo en pose van het model.
Mooi zw bewerking.
Maar dat gezicht en dan bedoel ik de bewerking.
Ik vraag mezelf af hoeveel personen die hier zeggen dat ze je foto vinden een dame met zo'n gezicht (de bewerking) aantrekkelijk vinden.
Ik vind dat je hier van een aantrekkelijke dame een lelijk mens hebt gemaakt.
Maar zoals altijd ieder zijn smaak
Prettige feestdagen
Robby BB
Ik neig me aan te sluiten bij de mening van jvs.
En ik vraag me af of dit de juiste belichting is voor zulke foto's.
Verdoezeld frontale belichting het karakter van de foto niet?
(btw,Ik ben maar een nieuwsgierige amateur)
Wat zou er mis zijn met de lichtopstelling?
Een frontale belichting kan toch, d'r zit genoeg diepte in de foto imo.
Oorbel zou ik net iets minder aandachttrekkend gemaakt hebben.
Comment