Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Leuke belichting & styling. Ik zou eventueel de man vanuit een lager standpunt fotograferen zodat hij "dominanter" overkomt? Nu lijkt hij iemand van 1m65 groot.
Woeps, breedhoek
Zal misschien zo'n indruk geven door de belichting en de beeldhoek..
Hij is nochtans een paar koppen groter als mij
dacht ik al
knappe styling anders, wat wil je met een van ketske, heeft het voor mij toch nog wel iets vrouwelijks in zich
die korte armkes neem ik er met plezier bij
de rest vind ik goed
Mvg
Ronny
Heb er toch ook moeite mee. Van de éne kant is 't een stuk smaak, van de andere kant...
het licht, de ringflits, zit op het aangezicht, en iedereen hier voor heeft het over de outfit. Is het gezicht niet een beetje te vlak belicht ? Is het een presentatIe van de outfit of van de persoon, want hij wordt nu door de kleding verdrongen ?
Ik vind het een moeilijke om correct in te schatten. 't Is zeker niet slecht, maar anderzijds... geeft hij weer wat hij weer wil geven ?
Naast de reeds vermelde opmerkingen nog graag deze:
- extra licht op het haar werkt storend door oplichting van haarsprieten
- linker en rechterhand uit proportie: rechterhand lijkt van een smid terwijl linker hand eerder een pianist toebehoort
graag aandacht voor de kleine details; in studiowerk is een 2de persoon steeds welkom om op al die kleinigheden te letten.
Bij mij zijn het ook de ogen die het hem niet doen. Wist eerst niet wat het was maar nu Chris het heeft over de ringflits is het blijkbaar de reflektie in de ogen die een deel van de kleur van de ogen laat verdwijnen.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Ik vind het wel een goeie foto, die 'foutjes' waar de meesten het over hebben maken het net interessant, tis eens niet meer van hetzelfde maar een andere kijk.
Het is weliswaar geen foto voor in een reclamefolder, maar wel voor in een galerij als je het mij vraagt (in de veronderstelling dat hij vlijmscherp is op heel groot formaat, minstens een meter breed.)
Vind de sfeer en de belichting en kleuren goed. Wat de armen betreft moet ik meegaan met een aantal voorgangers ziet vreemd uit. Ook het standpunt was beter geweest vanuit een wat lagere hoek, zeker als hij ook nog groter is als u.
grtjs Wim
"The important thing is not the camera but the eye..............
Comment