Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pm

Jaja, af en toe ook eens ne vent!

Model: Pascal
    Ringflits-improvisatie: Master of Disaster

Last edited by Lennert; 14 januari 2010, 18:38.

Re: Pm

super, is een prachtplaat met een geweldig knappe outfit.

en deze keer eens niet een vrouwelijk model
    Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

Comment

Dat smaakt naar meer
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ben ik heel flauw als ik hem niet zo lekker kijken vind? En dan los van het technische, knappe kop en heel toffe styling

Iets wringt hier.. alsof hij erg korte en ongelukkige armen heeft. Kan er geen vinger op leggen maar iets is er met de verhoudingen
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          alsof hij erg korte en ongelukkige armen heeft.
          Misschien door de opgestroopte mouwen. Vind ik ook wat knullig bij zo een 'chique' Vanketspak.
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Leuke belichting & styling. Ik zou eventueel de man vanuit een lager standpunt fotograferen zodat hij "dominanter" overkomt? Nu lijkt hij iemand van 1m65 groot.

Comment

vind het ook niet veel byzonder (alleen een duur pak)

Comment

Woeps, breedhoek
                Zal misschien zo'n indruk geven door de belichting en de beeldhoek..
                Hij is nochtans een paar koppen groter als mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                  Woeps, breedhoek
                  Zal misschien zo'n indruk geven door de belichting en de beeldhoek..
                  Hij is nochtans een paar koppen groter als mij
                  dacht ik al
                  knappe styling anders, wat wil je met een van ketske, heeft het voor mij toch nog wel iets vrouwelijks in zich
                  die korte armkes neem ik er met plezier bij
                  de rest vind ik goed
                  Mvg
                  Ronny
                  gewoon een canonneke

Comment

Heb er toch ook moeite mee. Van de éne kant is 't een stuk smaak, van de andere kant...
                    het licht, de ringflits, zit op het aangezicht, en iedereen hier voor heeft het over de outfit. Is het gezicht niet een beetje te vlak belicht ? Is het een presentatIe van de outfit of van de persoon, want hij wordt nu door de kleding verdrongen ?
                    Ik vind het een moeilijke om correct in te schatten. 't Is zeker niet slecht, maar anderzijds... geeft hij weer wat hij weer wil geven ?

Mvg

Chris

Comment

Ik vind hem minder, sorry.

Comment

Naast de reeds vermelde opmerkingen nog graag deze:
                        - extra licht op het haar werkt storend door oplichting van haarsprieten
                        - linker en rechterhand uit proportie: rechterhand lijkt van een smid terwijl linker hand eerder een pianist toebehoort

graag aandacht voor de kleine details; in studiowerk is een 2de persoon steeds welkom om op al die kleinigheden te letten.

Henri
                        lidnummer: BD0435BE

Comment

Bij mij zijn het ook de ogen die het hem niet doen. Wist eerst niet wat het was maar nu Chris het heeft over de ringflits is het blijkbaar de reflektie in de ogen die een deel van de kleur van de ogen laat verdwijnen.
                          Robby BB
                          Minder tijd achter de computer
                          Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik vind het wel een goeie foto, die 'foutjes' waar de meesten het over hebben maken het net interessant, tis eens niet meer van hetzelfde maar een andere kijk.
                            Het is weliswaar geen foto voor in een reclamefolder, maar wel voor in een galerij als je het mij vraagt (in de veronderstelling dat hij vlijmscherp is op heel groot formaat, minstens een meter breed.)

Comment

Vind de sfeer en de belichting en kleuren goed. Wat de armen betreft moet ik meegaan met een aantal voorgangers ziet vreemd uit. Ook het standpunt was beter geweest vanuit een wat lagere hoek, zeker als hij ook nog groter is als u.

grtjs Wim
                              "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

Working...
                              X