Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tegen de muur
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Tegen de muur
Mooi hoor,kan zo in een lingeriefolder!Hard licht maar dat stoort in geen geval!"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams
-
Je belichting is inderdaad een stukje harder dan vorig jaar en de compo's van je foto wat krapper. Ik vind het een zeer mooie foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtJe belichting is inderdaad een stukje harder dan vorig jaar en de compo's van je foto wat krapper. Ik vind het een zeer mooie foto
En jup.. knalhard, maar niet meer of minder dan wat ik al eerder heb gedaan hoorGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Nou ja, ik kwam hier rond april en heb vanaf die tijd regelmatig gekeken op je website, naar al dat moois. Ik zie dat je belichting en compo's wat veranderd zijn. Begrijp me goed...ik vind die verandering juist gaaf om te zien....alleen mis ik soms de wat genaunceerdere, maar oh zo mooie, "Bonnie" foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtNou ja, ik kwam hier rond april en heb vanaf die tijd regelmatig gekeken op je website, naar al dat moois. Ik zie dat je belichting en compo's wat veranderd zijn. Begrijp me goed...ik vind die verandering juist gaaf om te zien....alleen mis ik soms de wat genaunceerdere, maar oh zo mooie, "Bonnie" foto's
Wil niet blijven hangen in 1 soort licht en type fotografie. Momenteel is hard en ruig, hot. Morgen is het weer soft. Wie het weet mag het zeggen. Ik probeer door oefening alle lampjes te beheersen en moet toch mijn plaatjes ergens kwijt
Jij zit nu in de kids en soft fase. Maar als je dit 3 jaar doet kan ik je nu zeggen dat je het straks spuugzat bent hehehe. Nu heb je een wijntak, morgen een bloem en overmorgen een tedy. Maar het blijven dezelfde platen.
En misschien niet jij als fotografe, maar als je dit soort platen continue laat zien aan de kijkers hebben die ook zoiets van pfff..
Dat merk je ook aan mijn topics. Veel is hetzelfde, styling, studio enz. Same wall.. different girl. Dus.... we zoeken en klooien gewoon verder
Hop naar de volgende shoot Blijft leuk
Vrolijk kerstfeest trouwens.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Weer een voorspelbare Madmax
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Knaller! Hard licht hoort hier net goed thuis vind ik.
Comment
-
Comment
-
knappe foto. proficiat!Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtThanks folks.
Allemaal buikje volgegeten?
Heerlijke plaat MM! Lekker hard licht, me like
Comment
-
-
De lingeriefolder ? Nee, ik denk het niet. Ik heb er, met oog op de feestdagen, ettelijke bekeken, en in die folders vallen de plooitjes van de lingerie beter.
Mooie foto, maar toch liever iets ruimer gekadreerd, en vooral moeite met de linkerarm, die verdwijnt, en die ik liever zag terugkomen.
Mvg
Chris
Comment
Comment