Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Perfection

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Perfection

Dit is Naturel portrait van een sublieme meid pracht van een model Lilly R
    MU is verzorgd door Debbie de clerck
    enjoy folks

Re: Perfection

knappe plaat zondermeer maar.....naturel?
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Ik vind het op zich een mooi portret, maar ben niet zo stuk van de make-up. Ik heb nu bijna het idee dat het model is gespoten met een verflaag. Jammer, want deze dame heeft volgens mij helemaal geen laag make-up nodig

Comment

Vind het een grijzige foto ,geen zwartwit ,eerder een slecht omgezette kleuropname.
        Heel storend vind ik ook de getikkelde linkerschouder .
        Het valt ook op dat uit de neus alle structuur is verdwenen terwijl in de rest van het gezicht nog wel iets van leven is te bespeuren.
        Heb ook mijn twijfels over de make-up .... ;kort gezegd,niet mijn ding !

Comment

Hier gaan we weer ...
          Denk dat iedereen al weet dat bepaalde mensen andere mensen hun werk niet kunnen smaken. Jammer dat dit steeds moet herhaald worden. Apprecieer malkanders werk gewoon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door morbektev Bekijk bericht
            Hier gaan we weer ...
            Denk dat iedereen al weet dat bepaalde mensen andere mensen hun werk niet kunnen smaken. Jammer dat dit steeds moet herhaald worden. Apprecieer malkanders werk gewoon.
            en gelijk heb je

jk

Comment

hier gaan we weer ...

En als je iemand niet "mag". Negeer diegene zijn topics.

Comment

Hmm....

Echt zo'n plaatje wat gewoon perfect is.... maar toch...

Omzetting vind ik zelf iets te grijs en bewerking gezicht versus schouder vind ik niet in balans. (heeft niks met sproeten te maken)
                Het gezicht is gewoon te perfect tov de rest.

Maar al met al wederom een hoog niveau plaatje
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Ik ga met Madmax mee...hij was me net voor...
                  Ik zou er graag een beetje meer contrast in zien.

Om helemaal eerlijk te zijn heb ik betere van je gezien waar ik helemaal van onder de indruk was.
                  | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                  | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Blijkbaar is hij/zij die het plaatje geschoten heeft in sommige gevallen belangrijker dan de foto op zich.Als een beeld me aanspreekt probeer ik gewoon iets zinnigs neer te pennen (wat niet altijd lukt lol).voor deze foto had ik eerst niet echt een reactie klaar maar vond het wel een mooi beeld,de dame in kwestie deed me een beetje aan Veronique De Cock denken & ook haar blik vind ik sterk.Over de technische kant weet ik niet zoveel dus dat laat ik liever aan de kenners over.
                    voor mij dus een geslaagd beeld.
                    "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Een beetje vlak, had voor mij meer pit in gemogen.
                      Henk
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

Comment

Ik vind het een mooie foto van een knap model met een sterke blik in haar ogen.

Ik vraag me alleen een beetje af waarom de TS er zo expliciet "Naturel" bijzet, en wat hij daar dan precies mee bedoelt. Geen waardeoordeel over de make up, ik vraag me dit gewoon af...
                        People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
                        http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

Comment

Ok eerst en vooral voor iedereen een zalig kerstmis ook voor mister noel die der nog steeds niets van snapt hopelijk dit jaar beter

vraag 1 antw 1 de foto is niet grijs het beeld bevat absolute zwarte en wit het is een chroom versie zilverachtig

ten 2de met naturel bedoel ik het beeld is dus gemaakt in opdracht voor agentschap dominique models en die modellen hebben dus naturel looks nodig voor hun book betekend dus make up maar die niet zichtbaar aanwezig is waardoor het model een naturelle look krijgt voila se een nu ga ik nog wa verder feesten se grzt aan iedereen bedankt voor de comments

Comment

Hier gaan we weer ...
                            Welk nut heeft BD als er alleen appreciatie mag geuit worden? Welk nut heeft Showcase als er alleen appreciatie mag geuit worden? Waar zit de harde kritiek als er alleen appreciatie mag geuit worden?

Ivm de foto: mij ook iets te grijs. Maar denk dat dit ook o.a. komt door de zon(nebank) gebruinde huid van het meisje.

Verder, de lippen lijken mij onaantrekkelijk droog en er is inderdaad dat verschil in textuur bij neus en wangen.

Comment

Als ik de foto zo zie denk ik in eerste instantie: was het model met goud of zilver bespoten? Ik denk het niet want dan was hij wel in kleur behouden. Ik vind het een mooi portret maar de bewerking heeft het (voor mij) niet

Comment

Working...
                              X