Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Perfection

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Perfection

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht

En als je iemand niet "mag". Negeer diegene zijn topics.
    En zo krijg je van die topics met alleen maar "mooi" in al zijn mogelijke vormen. "Perfecte foto's" zo blijkt dan want er wordt geen krtiek op gegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
      En zo krijg je van die topics met alleen maar "mooi" in al zijn mogelijke vormen. "Perfecte foto's" zo blijkt dan want er wordt geen krtiek op gegeven.
      Welk nut heeft BD als er alleen appreciatie mag geuit worden? Welk nut heeft Showcase als er alleen appreciatie mag geuit worden? Waar zit de harde kritiek als er alleen appreciatie mag geuit worden?
      Niets tegen harde kritiek, maar om de een of andere reden heerst er steeds hommeles tussen jim007 en awacs457. Vandaar " Hier gaan we weer" na de post van awacs457
      En vandaar de reactie
      En als je iemand niet "mag". Negeer diegene zijn topics.

Comment

Mooie plaat ansich.

Maar als z/w voor mij ook niet geslaagd
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door morbektev Bekijk bericht
          Niets tegen harde kritiek, maar om de een of andere reden heerst er steeds hommeles tussen jim007 en awacs457. Vandaar " Hier gaan we weer" na de post van awacs457
          En vandaar de reactie
          Neen, hommeles heerst er eigenlijk niet tussen Jim en mij,ik, ken Jim zelfs van geen kanten.Ik wil alleen af en toe bewijzen dat een "prof" ook nog wat van een amateurke kan leren.
          Ik heb mijn kritiek op deze foto geschreven ;na "mijn" kritiek lees ik meermaals ongeveer dezelfde kritiek maar toch....vinden ze het nog een goede foto???
          Dan kan ik niet meer volgen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
            Neen, hommeles heerst er eigenlijk niet tussen Jim en mij,ik, ken Jim zelfs van geen kanten.Ik wil alleen af en toe bewijzen dat een "prof" ook nog wat van een amateurke kan leren.
            Ik heb mijn kritiek op deze foto geschreven ;na "mijn" kritiek lees ik meermaals ongeveer dezelfde kritiek maar toch....vinden ze het nog een goede foto???
            Dan kan ik niet meer volgen ...
            mister noel of awacks wat dan ook nooit of nooit ga jij mij iets kunnen leren
            nu zou ge best es da lees brilleke opzette he en goed volgen 1 geluk voor u da ge me niet ken want had u al lang es op u plaats gezet dat is al jaren op andere forums vroeger voor te beginnen dat gij een stuk kunt balken man das nie normaal.
            2de het word stilaan tijd dat gij eens inziet waarmee gij bezig zijt en best u ne andere hobby zoekt , ik word tenminste betaald voor menne troep gij ni en da zegt al meer dan genoeg om nog ma te zwijgen over de prijzen dat ik behaald heb denkt gij nu echt da ik me iets aantrek van uwe zever da gij neerschrijft niks man helemaal niets
            en nu mag iedereen weer denken hij is weer daar met zen onbeschofte praat trek het me niet aan ben stilaan zijn gezeik moe aant worden als ge geen verschil ziet tussen zilver of zw trek dan 2 aquariums bij over u ogen

Comment

Heren.. het is nog steeds kerst jah

Eerst wensen we elkaar het allerbeste en nog geen dag later maken we elkaar af
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Eerst wensen we elkaar het allerbeste en nog geen dag later maken we elkaar af
                LOL MadMax, that's life (on BD)
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

... Eerst wensen we elkaar het allerbeste en nog geen dag later maken we elkaar af
                  Jáaa ... de poppen zijn weer aan 't dansen.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                    LOL MadMax, that's life (on BD)
                    Nja.. Ben zelf zeker geen heilige en gooi hier en daar ook met modder of klim in de hoogste boom als een comment me niet aanstaat, maar toch

Ik kan Awacs begrijpen gezien de comments, en ik kan Jim begrijpen.
                    Van de ene kan je iets meer hebben dan de andere.

Persoonlijk interesseerd het me geen ene bal of je nu betaald wordt, prijzen hebt gekregen, of de president van Amerika bent.
                    Als een foto niet lekker oogt, oogt ie niet lekker. En dan maakt het niet uit of je Awacs heet, Jim of Madmax.
                    En laten we dat Pro- en Amateurgedoe ff lekker achterwege laten.

Voorlopig zie ik van amateurs soms veel betere platen verschijnen dan van sommige pro's.
                    (ps... dit gaat niet over Jim of Awacs)

Piece
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Nja.. Ben zelf zeker geen heilige en gooi hier en daar ook met modder of klim in de hoogste boom als een comment me niet aanstaat, maar toch

Ik kan Awacs begrijpen gezien de comments, en ik kan Jim begrijpen.
                      Van de ene kan je iets meer hebben dan de andere.

Persoonlijk interesseerd het me geen ene bal of je nu betaald wordt, prijzen hebt gekregen, of de president van Amerika bent.
                      Als een foto niet lekker oogt, oogt ie niet lekker. En dan maakt het niet uit of je Awacs heet, Jim of Madmax.
                      En laten we dat Pro- en Amateurgedoe ff lekker achterwege laten.

Voorlopig zie ik van amateurs soms veel betere platen verschijnen dan van sommige pro's.
                      (ps... dit gaat niet over Jim of Awacs)

Piece
                      voila zo is het!!!
                      en nu allebei terug foto's gaan maken en kerst vieren.....
                      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
                        nu zou ge best es da lees brilleke opzette he en goed volgen 1 geluk voor u da ge me niet ken want had u al lang es op u plaats gezet dat is al jaren op andere forums vroeger voor te beginnen dat gij een stuk kunt balken man das nie normaal.
                        2de het word stilaan tijd dat gij eens inziet waarmee gij bezig zijt en best u ne andere hobby zoekt , ik word tenminste betaald voor menne troep gij ni en da zegt al meer dan genoeg om nog ma te zwijgen over de prijzen dat ik behaald heb denkt gij nu echt da ik me iets aantrek van uwe zever da gij neerschrijft niks man helemaal niets
                        en nu mag iedereen weer denken hij is weer daar met zen onbeschofte praat trek het me niet aan ben stilaan zijn gezeik moe aant worden als ge geen verschil ziet tussen zilver of zw trek dan 2 aquariums bij over u ogen
                        zonder woorden

Comment

Als je uw foto een "Naturel perfecte ( Perfection)" noemt dan ga je hier wel de mist in.
                          "Make up maar niet zichtbaar" of ze hebben de poederdoos over haar laten vallen, of er klopt iets niet aan de belichting of je grijpt weer naar je gewoonte (Wat mij persoonlijk betreft) overdreven plat bewerken van je model.
                          Als de Makup niet mag opvallen wat doe je dan met de lippen.
                          Daar waar het gezicht grof lijkt heb je ook een spekgladde neus.
                          Dus wat mij betreft is je opdracht niet gelukt als je ze letterlijk bekijkt, maar als men voor deze foto geld geeft kun je alleen maar te vrede zijn

Vecht je prive oorlogen via PM uit . Deze priveoorlogen doen afbreuk aan je foto's.

Prettige feestdagen voor iedereen.
                          Robby BB
                          Minder tijd achter de computer
                          Is meer tijd achter de camera

Comment

Wat ik nog vergeten ben.
                            Mooi compo al zou ik er onderaan een klein stukje afdoen
                            Robby BB
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

Comment

Hmm....

Echt zo'n plaatje wat gewoon perfect is.... maar toch...

Omzetting vind ik zelf iets te grijs en bewerking gezicht versus schouder vind ik niet in balans. (heeft niks met sproeten te maken)
                              Het gezicht is gewoon te perfect tov de rest.

Maar al met al wederom een hoog niveau plaatje
                              Hier ga ik in mee.

grtjs Wim
                              "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
                                Amaai, van plaatsvervangende schaamte gesproken...

Zelf de grootste namen in de kunst en fotografie zeggen zelf dat ze nog dagelijks bijleren. En hier kak jij op een comment van één iemand en ook volledig op die persoon zelf - een comment dat dan nog gedeeld wordt door de helft van de mensen die reageren op je foto.

Wat doe je hier dan op BD feitelijk als iedereen moet zwijgen en ontzag moet hebben omdat jij (als enige op BD??) betaald wordt en prijzen behaald heeft?

Als je dan zo'n gevestigde waarde bent in de Belgische fotografiewereld, wat kom je hier dan prentjes tonen?

Comment

Working...
                                X