Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
fotogeniek wel, mooie foto's en poses, alleen vind ik haar in de eerste wat verkrampt, tis geen glimlach en ook geen neutrale expressie. De tweede daarentegen is subliem.
fotogeniek wel, mooie foto's en poses, alleen vind ik haar in de eerste wat verkrampt, tis geen glimlach en ook geen neutrale expressie. De tweede daarentegen is subliem.
Doe mij maar omgekeerd : mooi model, eerste = Mona Lisa smile in de tweede te veel vervorming voor mij (been en voet zijn gigantisch)
Voor mij had de eerste zachter gemogen, gelet ook op de expressie van het gezicht.
In de tweede vind ik de schaduw storen, heeft op mijn netboekje ook een vreemde kleur, maar dat kan natuurlijk aan dat ding liggen...
Henk
Idd mooi model. Mijn voorkeur voor de 2de: heb wel een beetje moeite met de pose: been en voet wat prominent in beeld ook al door de perspectiefverhouding.
grts
nope.. ligt niet aan je lappie. Tis heel raar van kleur en kunstmatig.
Voor mij ook no1 . Prachtig.
Yep, jullie beiden hebben gelijk. Er is een kleurzweem. Heb nochtans de hele foto omgezet naar duotone. Zal bijgevolg dat nog wat moeten "bijpoetsen"
Betreft de grote voet + been: Kheb de foto met mijn DX35mm x 1,5 genomen dus we zitten dan idd nog altijd een beetje in het groothoekgebied..
gr,
Daan
Comment