Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digging in the dirt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digging in the dirt

De titel zegt genoeg - hihi

Model: Esmee
    Visagie: silk-beauty.nl
    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

Re: Digging in the dirt

Heb je ze achteraf wel gewassen?
    Vind de aarde op de billen wel goed en dat ze zo behaard is..tja daar kan je ook niets aan doen maar ik vind het een beetje eigenaardig..Het ontsiert een beetje de vrouwelijke kant.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Vind de aarde op de billen wel goed en dat ze zo behaard is...
      Ik dacht dat eerst ook... tot ik zag dat er een handdoek of zo over de billetjes ligt. Omdat je monitor al van redelijk goeden huize moet zijn om dat te zien krijg je inderdaad het effect dat daar ook aarde ligt. Toch een beetje verwarrend.
      Mooie foto trouwens.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
        Ik dacht dat eerst ook... tot ik zag dat er een handdoek of zo over de billetjes ligt. Omdat je monitor al van redelijk goeden huize moet zijn om dat te zien krijg je inderdaad het effect dat daar ook aarde ligt. Toch een beetje verwarrend.
        Mooie foto trouwens.
        Ik zit hier dus op een k*t scherm te werken van mijn werk en nu je het zegt is het inderdaad een handdoek.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
          Mooie foto trouwens.
          Ik vroeg me al af waar die aarde op de billen dan wel was? Ik heb (dacht ik) geen super monitor en zie wel degelijk een handdoek op de billen hoor. Hoe zien jullie daar aarde in?

Leuk concept. Wel jammer dat haar ogen verloren gaan in de haren. En de handdoek maakt het wat te 'proper'
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
            Ik vroeg me al af waar die aarde op de billen dan wel was? Ik heb (dacht ik) geen super monitor en zie wel degelijk een handdoek op de billen hoor. Hoe zien jullie daar aarde in?

Leuk concept. Wel jammer dat haar ogen verloren gaan in de haren. En de handdoek maakt het wat te 'proper'
            Gezichts bedrog..Was het eerste wat ik zag op deze slechte monitor.
            Misschien had het beter geweest in verhouding..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Het komt me net iets te 'geknipt' en 'geplakt' over :s
              Anders wel een prachtige foto!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                Hoe zien jullie daar aarde in?
                Je ziet dat of je ziet dat niet (direct). Inderdaad GEZICHTSBEDROG. Bestaat echt hoor!
                Toch nog even: de perfect witte voorgrond én de handdoek helpen niet echt om me buiten een propere studio te wanen. Ik vind de wilde haartjes echter wél "op hun plaats".
                Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                Oók wandelen met GPS?

Comment

Leuk idee, goede compositie, maar toch, ik ga akkoord met bovenstaande reacties... Vooral haar zitvlak met haar/handdoek op is heel spijtig. Verder heb ik de indruk dat er iets niet klopt met het haar van die mooie vrouw? Misschien iets te bewerkt allemaal...

Comment

Goed idee, mooi model, de wilde haren kloppen perfect, maar inderdaad spijtig van de witte strook op de voorgrond en de handdoek. Die twee laatste dingen kloppen niet in de plaat.
                    Canon Eos 450D
                    Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                    Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

Dank jullie voor de reacties.

Event voor de duidelijkheid; de foto is helemaal niet bewerkt, mocht daar misverstanden over zijn.
                      Het is helemaal waar dat het een kunstmatige setting is, maar het is ook niet de bedoeling dat de illusie van een vrije natuur er moet zijn. In dat geval zou het ook echt op lokatie gefotografeerd moeten worden. De handdoek is inderdaad wel wat spijtig.
                      meer over mijn fotografie is te vinden op
                      http://www.nandoonline.com

Comment

Waaaauuuuw !!!!!!!

Comment

goeie plaat, persoonlijk zou ik die voorste witte strook weg croppen
                          Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900

Comment

Working...
                          X