Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Digging in the dirt
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Digging in the dirt
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtVind de aarde op de billen wel goed en dat ze zo behaard is...tot ik zag dat er een handdoek of zo over de billetjes ligt. Omdat je monitor al van redelijk goeden huize moet zijn om dat te zien krijg je inderdaad het effect dat daar ook aarde ligt. Toch een beetje verwarrend.
Mooie foto trouwens.Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk berichtIk dacht dat eerst ook...tot ik zag dat er een handdoek of zo over de billetjes ligt. Omdat je monitor al van redelijk goeden huize moet zijn om dat te zien krijg je inderdaad het effect dat daar ook aarde ligt. Toch een beetje verwarrend.
Mooie foto trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk berichtIk dacht dat eerst ook...tot ik zag dat er een handdoek of zo over de billetjes ligt. Omdat je monitor al van redelijk goeden huize moet zijn om dat te zien krijg je inderdaad het effect dat daar ook aarde ligt. Toch een beetje verwarrend.
Mooie foto trouwens.
Leuk concept. Wel jammer dat haar ogen verloren gaan in de haren. En de handdoek maakt het wat te 'proper'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtIk vroeg me al af waar die aarde op de billen dan wel was? Ik heb (dacht ik) geen super monitor en zie wel degelijk een handdoek op de billen hoor. Hoe zien jullie daar aarde in?
Leuk concept. Wel jammer dat haar ogen verloren gaan in de haren. En de handdoek maakt het wat te 'proper'
Misschien had het beter geweest in verhouding..
Comment
-
-
Het komt me net iets te 'geknipt' en 'geplakt' over :s
Anders wel een prachtige foto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtHoe zien jullie daar aarde in?
Toch nog even: de perfect witte voorgrond én de handdoek helpen niet echt om me buiten een propere studio te wanen. Ik vind de wilde haartjes echter wél "op hun plaats".Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
Leuk idee, goede compositie, maar toch, ik ga akkoord met bovenstaande reacties... Vooral haar zitvlak met haar/handdoek op is heel spijtig. Verder heb ik de indruk dat er iets niet klopt met het haar van die mooie vrouw? Misschien iets te bewerkt allemaal...
Comment
-
Goed idee, mooi model, de wilde haren kloppen perfect, maar inderdaad spijtig van de witte strook op de voorgrond en de handdoek. Die twee laatste dingen kloppen niet in de plaat.Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Comment
-
Dank jullie voor de reacties.
Event voor de duidelijkheid; de foto is helemaal niet bewerkt, mocht daar misverstanden over zijn.
Het is helemaal waar dat het een kunstmatige setting is, maar het is ook niet de bedoeling dat de illusie van een vrije natuur er moet zijn. In dat geval zou het ook echt op lokatie gefotografeerd moeten worden. De handdoek is inderdaad wel wat spijtig.meer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
-
Comment