Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Monica ik vind de tweede zelfs nog beter..En dat is zonder schroom voor mij een echt aansprekend beeld wat je in elke magazine van kids wil tegenkomen.Spontaniteit troef en een hoog profecioneel gehalte.
Zet hem in een culinair magazine als reklame voor tomaten soep met balletjes wat kinderen allemaal graag hebben en je product verkoopt..Weet je wat ik bedoel?
Klasse.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Pascal, mijn ego krijgt een enorme boost
Maar om eerlijk te zijn heb ik deze foto bewaard, omdat ik er een leuke herinnering aan heb. Anders was ie in mijn vuilnisbak terecht beland (ik ben nogal weggooierig). Ik stoorde me namelijk aan de onscherpte van tessel... die kwam door het gegiegel en gelach net naar voren, waardoor ze buiten mijn focus kwam. Vraag me ook niet waarom ik f/2.8 hier had gekozen...waarschijnlijk door het gebrek aan flitslicht en ik net mijn 50mm 1.8 had
Maar ik ben blij dat het gevoel wat ik zelf had bij de foto ook bij jou overkomt
Ik vind hem nogal lelijk qua licht,veel te flets, geen diepte... Begrijp niet goed wat jullie hier allemaal fantastisch aan vinden, maar ja, meningen verschillen natuurlijk.
Ik vind hem nogal lelijk qua licht,veel te flets, geen diepte... Begrijp niet goed wat jullie hier allemaal fantastisch aan vinden, maar ja, meningen verschillen natuurlijk.
Meningen en smaken kunnen inderdaad verschillen.
Maar zeggen dat het "lelijk licht" is vind ik er dik over. Zegt meer over jou kennis van licht dan over de foto.
Dat de keuze van het licht niet jou smaak is zou ik kunnen begrijpen, maar da's iets heel anders dan wat jij zegt hé
YESSSSS, mijn eerste (kinder)portretje in de HOF!!
Als ik weken twijfel om een foto hier te plaatsen krijgt hij een plekje in de HOF...net als de meeuw WAUW.
Comment