Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind hem nogal lelijk qua licht,veel te flets, geen diepte... Begrijp niet goed wat jullie hier allemaal fantastisch aan vinden, maar ja, meningen verschillen natuurlijk.
Beste Steffen, je brengt het wat bot, maar ik begrijp best dat deze foto niet zo jouw ding is. We hoeven gelukkig niet alles mooi te vinden en hebben zo allemaal onze voorkeuren. NP
Monica,
Je schrikt je blijkbaar "rot" als één van je "mindere" foto's in de HOF terecht komt.
'k Zou zeggen: stop maar met schrikken want ze horen er thuis!
Proficiat met deze spontane en prettige portretjes en hun plaatsje in de HOF.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
YESSSSS, mijn eerste (kinder)portretje in de HOF!!
Als ik weken twijfel om een foto hier te plaatsen krijgt hij een plekje in de HOF...net als de meeuw WAUW.
@ tx gNo
Heb je nog van die foto's waar je over twijfelt ?
Breng ze maar op
Verdiende HoF ... proficiat
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Comment