Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weinig mensen hier een echte joint gezien denk ik
Gewoon shag met een filtertje.
Ik vind juist de kleuren hier wel speciaal...zw-w zit ik niet op te wachten
Weinig mensen hier een echte joint gezien denk ik
Gewoon shag met een filtertje.
Ik vind juist de kleuren hier wel speciaal...zw-w zit ik niet op te wachten
yep precies, is een gewone shag met filter zoals monica zegt
De zwart-wit versie voor mij. De jongedame komt er veel beter uit en de sfeer blijft. had de kleurenversie al een paar keer gezien, en was er niet van overtuigd. Van 't zwart-wit wel.
dit zijn foto's waar je naar kan blijven kijken ... stralen idd enorm veel sfeer uit
zowel kleur als B-W
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
De zwart-wit versie voor mij. De jongedame komt er veel beter uit en de sfeer blijft. had de kleurenversie al een paar keer gezien, en was er niet van overtuigd. Van 't zwart-wit wel.
Mvg
Chris
Hmmmm....volgens mij zijn de mensen op de achtergrond in de zw-w versie ook donkerder gemaakt (vooral de hoofden en de bovenarm van die meneer). Zou het misschien daarmee te maken hebben?
Heel mooi.
Ik ga effe (te)nieuwsgierig zijn:is die pint links de jouwe?
Dat verklaar ik nader:ik denk dat je de dame goed kent en dat ze goed meewerkte.
Welk objectief gebruikte je?
Heel mooi.
Ik ga effe (te)nieuwsgierig zijn:is die pint links de jouwe?
Dat verklaar ik nader:ik denk dat je de dame goed kent en dat ze goed meewerkte.
Welk objectief gebruikte je?
neen, was jammer genoeg niet mijn pint..
Haar vriend was efkens naar het toilet.. lag op de loer om deze foto te maken..
Haar vriend was efkens naar het toilet.. lag op de loer om deze foto te maken..
D700 met nikon 85 1/4
Schitterende paparazzi job.Zeer mooie bokeh trouwens(de lens natuurlijk)
Daar moet je natuurlijk een D700 voor hebben en je Nikon 85 1/4.
Ik gebruik mijn D700 graag in wat duistere kerken(met succes)maar kreeg toch nog eens een koster of zo iets bij me die dacht dat ik de dienst verstoorde
Alsof dat iedere zelfgedraaide cigaret een joint is... juist ja!
On topic: de foto spreekt mij niet echt aan, ook al is deze inderdaad in opzet mooi en eenvoudig. Er zal wel iets aan mij smaak liggen
Sorry dat ik iemand heb beledigd maar ik zie duidelijk toch een filtertje? Dat was dus een vergissing van mijn kant..Ik rol zelf ook al jaren dus ik weet echt wel wat het verschil is.
Maar ik beschuldig niemand.
Was het maar een joint dan was de foto nog sterker.
Voor mij nu de zwart-wit...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Iedereen bedankt voor de talrijke en positieve reacties !
ps: heb er nog een update bijgezet met de kleuren van de achtergrond wat donkerder.
Is inderdaad beter
Comment