Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat is niet abnormaal hé gNo, de foto op het forum is zónder enige kleurprofiel, deze achter de link heeft een kleurprofiel van Nikon.
Overigens is op mijn (wide-gamut) scherm érg weinig verschil te zien. Enkel na downloaden en bekijken via een fotobewerkingsprogramma zie ik het verschil erg duidelijk.
Voor webgebruik steeds best converteren naar srgb.
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Oorspronkelijk geplaatst door The Black HorsesBekijk bericht
Foto achter linkje
Date Time = 2009-12-17 03:37:56
Foto hier
Date Time = 2009-12-17 17:02:31
Zeker dat je niet de verkeerde gepakt hebt waarom je nog wat extraatjes hebt getest?
nope, zeker niet, ik heb hem 2 x binnen gehaald, en eerst gekeken zoals gewoonlijk en zag dat er iets mis was.niks extra getest wat dat betreft, zal de raad van Hombre hier maar eens in beraad nemen denk ik
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
De belichting en kleuren zijn inderdaad pakken beter maar kan je eens een update maken waar de persoon iets uit het center zit?
Deze laatste vind ik ook niet zo qua compo.
Comment