Dan kan je deze mensen tegenkomen in Brussel.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koning en Koningin
Collapse
X
-
-
Re: Koning en Koningin
Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk berichtShowcase Ik vind ze allemaal onderbelicht en niet echt showcase-waardig. Maar ja, wie ben ik?
Comment
-
Alleen de derde kan me iets bekoren maar de eerste 2 zittten inderdaad in het verkeerde vakje op dit forum. Sorry, ik volg mijn voorganger. Voor mij zijn het snapshots, herinneringen voor de TS wegens het zien van ons vorstelijk echtpaar.
Comment
-
Waar je je foto's plaatst is een persoonlijke keuze, geen discussie mogelijk.
Deze voldoen aan de rubriek "mensen".
Welke badge heb jij rond je hals hangen om aan die kant van het hekken te komen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeedeewee Bekijk berichtWaar je je foto's plaatst is een persoonlijke keuze, geen discussie mogelijk.
Deze voldoen aan de rubriek "mensen".
Welke badge heb jij rond je hals hangen om aan die kant van het hekken te komen ?
Comment
-
-
Enorm spijtig van die bloem op de derde, want het is toch een mooi moment. Twee is ook een goed sfeerbeeld. 't Is rommelig en druk natuurlijk, maar dat is ook de sfeer daar. Bij de eerste is het me echter té druk en hangt de enthousiaste fotograaf in de weg. Technisch ga ik niet op de zaken in, daar heb ik te weinig kennis van.Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk berichtDie stellen blijkbaar ook geen hoge eisen meer vandaag de dag.
Comment
-
Een voorbeeldje van wat kranten tegenwoordig op hun site durven plaatsen
(foto's genomen door een burgerreporter waarover een collega burgerreporter van de fotograaf schrijft : Collega C P maakte nog een mooie fotoalbum dat je hier kan bekijken. Smaken verschillen blijkbaar.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk berichtDie stellen blijkbaar ook geen hoge eisen meer vandaag de dag.
Nu, dit zijn restfoto's die niet verschenen zijn, overschot.
Als je wil, kan ik je aanbevelen.
Comment
-
Zelfs voor 'rest' foto's vind ik het mager.
Het is jammer dat er in een "showcase" foto's verschijnen waarover 'rest' foto's geschreven wordt door de fotograaf zelf.
Is het niet de bedoeling dat we achter onze beelden staan, dat we er zelf tevreden over zijn?
Het onderwerp is niet zo speciaal of uniek genoeg dat 'rest' foto's goed genoeg zijn vind ik. Maar ja wie ben ik.
Beveel mij maar aan dan als er niet meer nodig is.
gr Jan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk berichtAls je wil, kan ik je aanbevelen.
Comment
Comment