Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ziet er niet slecht uit, mss beetje overbelicht aan het venster juist aan de knie?
doh... dit soort platen en dudes mogen juist ruiger en uitgeblazen worden.
Dit is toch veel te braaf??
Flikker hier een zooi korrel in, snij m lekker eigenwijs, vingers eraf, half hoofd, ff aan de schuifjes trekken en je plaat krijgt meer power.
Mja.. das mijn mening
Als ie weg moet hoor ik het wel.
doh... dit soort platen en dudes mogen juist ruiger en uitgeblazen worden.
Flikker hier een zooi korrel in, snij m lekker eigenwijs, vingers eraf, half hoofd, ff aan de schuifjes trekken en je plaat krijgt meer power.
Mja.. das mijn mening
Als ie weg moet hoor ik het wel.
MaxMax,
Bedankt voor je mening en manier waarop jij het zou doen, maar eerlijk gezegd houd ik deze foto liever wat "cleaner", ik heb het niet zo voor die korrelige foto's, dan had ik mijn iso 1600 wel eens gebruikt. De kleur in de foto bevalt me wel!
[QUOTE=MadMax;2443919]doh... dit soort platen en dudes mogen juist ruiger en uitgeblazen worden.
Mja.. das mijn mening QUOTE]
Bij deze heb ik de foto nog eens zelf bewerkt naar jouw mening.
Deze foto heeft inderdaad wel wat meer zo, wat stoerder.
Jouw bewerking vond ik ook wel goed maar de crop en korrel vond ik net iets te, maar dat is mijn mening, velen zullen het met jou eens zijn.
Wat vind je nu van dit exemplaar?
Bij deze heb ik de foto nog eens zelf bewerkt naar jouw mening.
Deze foto heeft inderdaad wel wat meer zo, wat stoerder.
Jouw bewerking vond ik ook wel goed maar de crop en korrel vond ik net iets te, maar dat is mijn mening, velen zullen het met jou eens zijn.
Wat vind je nu van dit exemplaar?
Bewerking vind ik al fijner, maar mis toch nog de power in de uitsnede.
Denk alleen dat je niet te lang bij 1 foto moet blijven stilstaan.
Als je comments krijgt waar je iets mee kunt (en wilt) zou ik daar mee aan de slag gaan.
Probeer altijd het doel van de foto in de gaten te houden.
Dj's zijn stoere mannen, met vrouwen, rook en licht om zich heen. (de 'niet-watjes' onder ons). Leg die dan ook zo vast.
Moeilijk? Jups.. maar wel een uitdaging.
Comment