Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

V 4 .......................... + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: V 4 .......................... + update

Te soft, in een m.i. niet zo denderende compo. De witte vlek boven het hoofd haalt veel aandacht weg, en slaagt daarin omdat het onderwerp niet sterk genoeg is. Bij 't zwart/wit valt dat minder op.

Mvg

Chris

Comment

Awel Jeannot..deze bewerking vind ik minder geslaagd en dat zeg ik zonder schroom en als vriend..lijkt een beetje te sterk op een etalage pop.
      De originele zie ik liever eerlijk gezegd maar wie ben ik om over modellen te discussieren.Hopelijk ga je mij binnekort eens uitnodiggen om te komen shooten dat ik eens een ander onderwerp kaan gaan aansnijden..
      Ik zou ens echt een andere bewerking proberen en dan eens een update te sturen want het model is echt wel 1 van de betere hier op BD...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Awel Jeannot..deze bewerking vind ik minder geslaagd en dat zeg ik zonder schroom en als vriend..lijkt een beetje te sterk op een etalage pop.
        De originele zie ik liever eerlijk gezegd maar wie ben ik om over modellen te discussieren.Hopelijk ga je mij binnekort eens uitnodiggen om te komen shooten dat ik eens een ander onderwerp kaan gaan aansnijden..
        Ik zou ens echt een andere bewerking proberen en dan eens een update te sturen want het model is echt wel 1 van de betere hier op BD...
        Oops ik Qoute mezelf...Die omzetting had ik nog niet gezien...Die vind ik wel stukken beter..
        Is dat normaal dat die Tinypic hosting zo traag op gang komt?
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Mooi plaatje, alleen stoort de scherpe schaduw onder de hoed mij een beetje...
          Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Hoi,

Mooie foto's maar ik vind dat blad in haar nek storen.
            Gr.tjes Jacob
            Groetjes Jacob

http://jacobjorritsma.jalbum.net/

Comment

Tikje te blurry, maar voor de rest een knap plaatje hoor.

Comment

wat een verschil tussen bewerkt en niet bewerkte foto,

zou je mij ook eens kunnen bewerken, kan ook wel eens een facelift gebruiken

gr Luc
                http://luc-danneels.be/

Comment

Mooi beeld maar zoals eerder gezegd wel heel soft dat velletje.Ga voor de update,sorry.keep them coming tho.
                  "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Working...
                  X