Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

V 4 .......................... + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• V 4 .......................... + update

Vsagie Fay

Niet bewerkte versie

Greetz,

jk
    Last edited by gNo; 14 december 2009, 13:22.

Re: V 4 ..........................

vind het gezicht veel te soft (da's smaak natuurlijk)...

om het effe cru te stellen : je had daar evengoed een etalagepop kunnen zetten (los daarvan is het een knap model he begrijp me niet verkeerd)...

Nogmaals : dat is een kwestie van smaak en mijn smaak is het niet... Sorry...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

Re: V 4 ..........................

de kleurenversie is het mooist.
      Twijfel alleen over de scherpe bladeren bij haar linkerschouder. Was volgens mij iets mooier geweest als dit ook onscherp was geweest.

Alleen.... gooi die bewerking er toch af kerel!! Er is helemaal niets meer van die huid over
      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Re: V 4 .......................... + update

onbewerkte is een stuk beter.
        Alleen jammer dat de scherpte niet op de ogen ligt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
          onbewerkte is een stuk beter.
          Alleen jammer dat de scherpte niet op de ogen ligt
          mee eens...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

ga voor de kleuren uitvoering,.
            maar als ik echt ga, ga ik voor d'update.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Kan mij wel bekoren , de zwart-wit "AL CAPONE" stijl.
              Misschien daarom averechts en wat meer ruis lees ruiger maken en niet zo verfijnd.(mijn idee he)

fotografische groetjes

pat
              Fotografische groeten
              Patrick

Comment

hmm ik vind het gezicht meer trekken op een barbie pop... mrja inderdaad, smaken verschillend en maar goed ook!

de zwart wilt vind ik anders wel mooi, kan ik me zeker mee vinden!
                http://www.flickr.com/photos/autosport
                www.autosport.be

Comment

De onbewerkte is voor mij beter dan de bewerkte, maar lang niet goed genoeg als basismateriaal, waarmee je nogmaals bewijst dat je van een mindere foto nooit een pronkstuk kan maken.

Ik zou er geen tijd meer insteken, volgende keer beter

Mvg,
                  Frederic

Comment

Typisch een gNo plaatje , tevens mooie omzetting en foto idee
                    Voor de rest weinig toe te voegen , alhoewel wat meer drama in de foto niet slecht zou zijn maar das smaak....

mvg xiebu
                    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                    *BD1033BE*

Comment

Buitenopnamen moet je eigenlijk niet soften .. is een heel andere soort fotografie dan studio. (eigenlijk moet je helemaal niet soften hahahaha)

We investeren in de meest scherpe lenzen... potver.. tot 1800 euri voor een 1.2 85mm... om detail te zien. En dan ga je het weer dichtsmeren
                      Kunst is om de huid zo te poetsen dat niemand weet dat je het gedaan hebt.

Ik vind de huid op de onbewerkte nagenoeg al perfect. Miss iets te veel kleur maar niks mis mee.
                      Licht had iets zachter gekund maar met opzetflits denk ik ? Dat blijft moeilijk. Denk dat de hoogte van licht hier wel goed is bedacht anders had je rand van hoed schaduw op gezicht gekregen.
                      Al met al best fijne plaat die onbewerkte.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                        Typisch een gNo plaatje , tevens mooie omzetting en foto idee
                        Voor de rest weinig toe te voegen , alhoewel wat meer drama in de foto niet slecht zou zijn maar das smaak....

mvg xiebu
                        Jeannot en xiebu, ik ben echt jaloers op jullie vriendschap. Altijd het mooie kunnen zien in elkaars foto's . heel speciaal

Comment

De zwart-witte en ja, die bladeren rechts mogen een stukje softer.
                          Henk
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

Comment

Jeannot en xiebu, ik ben echt jaloers op jullie vriendschap. Altijd het mooie kunnen zien in elkaars foto's . heel speciaal
                            Yep, de liefde voel je er zo van afdruipen...

On topic: sorry Jeannot, maar dit vind ik persoonlijk eén van je slechtste bewerkingen,

mijn raad: concentreren op zo goed mogelijke basis fotos out of the cam the shooten,...en dan (vooral met outside fotoskes),

er minimaal aan te bewerken.

De weg van fotografie is stijl en lang,...maar die van PS zeker evenzeer!

Keep it on!...ik denk dat er potentieel is....

Grtz, Daniel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                              yep, deze was "HEEL GROOT" maar daar is geen reden om jaloers op te zijn,ook buiten de fotografie is die vriendschap er. als er meer zo'n vriendschappen zouden zijn, zou het een stuk beter zijn. of deze foto nu goed of minder goed is, ik blijf op zijn minst proberen, dit is niet op u bedoelt Leon, maar algemeen, ik kan ook niet posten , en overal gaan zeveren en goed of afkeuren, maar ik verschijt mijn tijd liever aan het maken van foto's
                              maar ieder zijn plezier natuurlijk
                              ook voor alle duidelijkheid, ik ben hier ook van sommige fan, zoals een madmax, fotodan, Sylvie,Lennert, Sergio die we hier jammer genoeg niet meer zien, en tal van andere.

alvast bedankt voor het neerpennen van jullie commentaren , en er ook de moeite voor willen nemen

grtjs

Jeannot
                              Last edited by gNo; 8 januari 2010, 02:34.

Comment

Working...
                              X