Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
V 4 .......................... + update
Collapse
X
-
-
Re: V 4 ..........................
vind het gezicht veel te soft (da's smaak natuurlijk)...
om het effe cru te stellen : je had daar evengoed een etalagepop kunnen zetten (los daarvan is het een knap model he begrijp me niet verkeerd)...
Nogmaals : dat is een kwestie van smaak en mijn smaak is het niet... Sorry...With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
-
Re: V 4 ..........................
de kleurenversie is het mooist.
Twijfel alleen over de scherpe bladeren bij haar linkerschouder. Was volgens mij iets mooier geweest als dit ook onscherp was geweest.
Alleen.... gooi die bewerking er toch af kerel!! Er is helemaal niets meer van die huid overD7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
Re: V 4 .......................... + update
Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk berichtonbewerkte is een stuk beter.
Alleen jammer dat de scherpte niet op de ogen ligtWith Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
ga voor de kleuren uitvoering,.
maar als ik echt ga, ga ik voor d'update.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Kan mij wel bekoren , de zwart-wit "AL CAPONE" stijl.
Misschien daarom averechts en wat meer ruis lees ruiger maken en niet zo verfijnd.(mijn idee he)
fotografische groetjes
patFotografische groetenPatrick
Comment
-
hmm ik vind het gezicht meer trekken op een barbie pop... mrja inderdaad, smaken verschillend en maar goed ook!
de zwart wilt vind ik anders wel mooi, kan ik me zeker mee vinden!
Comment
-
De onbewerkte is voor mij beter dan de bewerkte, maar lang niet goed genoeg als basismateriaal, waarmee je nogmaals bewijst dat je van een mindere foto nooit een pronkstuk kan maken.
Ik zou er geen tijd meer insteken, volgende keer beter
Mvg,
Frederic
Comment
-
Typisch een gNo plaatje , tevens mooie omzetting en foto idee
Voor de rest weinig toe te voegen , alhoewel wat meer drama in de foto niet slecht zou zijn maar das smaak....
mvg xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Buitenopnamen moet je eigenlijk niet soften .. is een heel andere soort fotografie dan studio. (eigenlijk moet je helemaal niet soften hahahaha)
We investeren in de meest scherpe lenzen... potver.. tot 1800 euri voor een 1.2 85mm... om detail te zien. En dan ga je het weer dichtsmeren
Kunst is om de huid zo te poetsen dat niemand weet dat je het gedaan hebt.
Ik vind de huid op de onbewerkte nagenoeg al perfect. Miss iets te veel kleur maar niks mis mee.
Licht had iets zachter gekund maar met opzetflits denk ik ? Dat blijft moeilijk. Denk dat de hoogte van licht hier wel goed is bedacht anders had je rand van hoed schaduw op gezicht gekregen.
Al met al best fijne plaat die onbewerkte.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk berichtTypisch een gNo plaatje , tevens mooie omzetting en foto idee
Voor de rest weinig toe te voegen , alhoewel wat meer drama in de foto niet slecht zou zijn maar das smaak....
mvg xiebuD7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
De zwart-witte en ja, die bladeren rechts mogen een stukje softer.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Jeannot en xiebu, ik ben echt jaloers op jullie vriendschap. Altijd het mooie kunnen zien in elkaars foto's . heel speciaal
On topic: sorry Jeannot, maar dit vind ik persoonlijk eén van je slechtste bewerkingen,
mijn raad: concentreren op zo goed mogelijke basis fotos out of the cam the shooten,...en dan (vooral met outside fotoskes),
er minimaal aan te bewerken.
De weg van fotografie is stijl en lang,...maar die van PS zeker evenzeer!
Keep it on!...ik denk dat er potentieel is....
Grtz, Daniel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk berichtJeannot en xiebu, ik ben echt jaloers op jullie vriendschap. Altijd het mooie kunnen zien in elkaars foto's . heel speciaal
maar ieder zijn plezier natuurlijk
ook voor alle duidelijkheid, ik ben hier ook van sommige fan, zoals een madmax, fotodan, Sylvie,Lennert, Sergio die we hier jammer genoeg niet meer zien, en tal van andere.
alvast bedankt voor het neerpennen van jullie commentaren , en er ook de moeite voor willen nemen
grtjs
JeannotLast edited by gNo; 8 januari 2010, 02:34.
Comment
Comment