Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een knipoog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een knipoog

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

Maar als ik een foto in SC zie met als titel 'knipoog' verwacht ik toch wel een klein beetje een mooie plaat met een mooie knipoog.

Ja logisch …. jij bent altijd bezig met die mooie modellen, dan is het wel begrijpelijk dat je even wat anders verwacht achter “een knipoog.”(Lol)
    Grt,
    Hexagon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk bericht
      Ja logisch …. jij bent altijd bezig met die mooie modellen, dan is het wel begrijpelijk dat je even wat anders verwacht achter “een knipoog.”(Lol)
      ik laat mijn modellen altijd een paar van dat soort fratsen doen, maar van de 100+ shoots heb ik eigenlijk maar 1 goede overgehouden En dat is echt al een oud plaatje:

Schijnt dus een kunst te zijn om deze te geven en dan ook nog eens flatterend :P
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Als ik iemand laat poseren en het lukt niet, geef ik het op, en probeer iets anders. Of je moet willens en wetens alles hier neerzetten, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.
        Vaak maakt dit detail het verschil tussen mooi en niet mooi. In dit geval : mooi.

Comment

ik laat mijn modellen altijd een paar van dat soort fratsen doen, maar van de 100+ shoots heb ik eigenlijk maar 1 goede overgehouden En dat is echt al een oud plaatje:

Schijnt dus een kunst te zijn om deze te geven en dan ook nog eens flatterend :P

Die heeft dan ook de tijd gehad om te oefen. Mijn model kwam van het voetbalveltje
          Grt,
          Hexagon

Comment

Working...
          X