Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn mooie vrouw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn mooie vrouw

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
    Je kan beter in fotobeoordeling posten als je graag opbouwende kritiek wilt.
    In Sc is dit niet verplicht.

Hans[Moderator]
    Dat had ik ook gedaan ware het niet dat mij opvalt dat er weinig reacties komen op foto's die geplaatst worden in fotobeoordeling.

Wat betreft kritiek van de andere. Het klopt dat die zeiden wat er mis was maar niet hoe ik dit misschien kon verbeteren.

Net als erq doet ook berto zijn best om mij wat tips te geven hoe het beter kan ipv "bij mij zou deze in de prullenbak verdwijnen."

Ik weet dat ik in showcase meer kritiek kan verwachten, maar dan wil ik hier wel wat van kunnen leren. Dus zeggen wat er mankeert is 1 maar vertellen hoe ik dit misschien kan oplossen zou dan een logisch gevolg moeten zijn.

Hier wilde ik het verder bij laten en ik zal voortaan heel voorzichtig zijn met wat ik in showcase plaats.

met vriendelijke groetjes Wim
    "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

Re: Mijn mooie vrouw

als je tips wil hoe het anders kan zal je wel in beoordeling moeten posten....
      als je in showcase post hoef je geen tips want hier posten betekend dat je zelf erg tevreden bent over je foto, ....
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
      X