Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind het altijd jammer als mensen geen reactie krijgen. Toch ook een beetje begrijpelijk want de foto springt er niet direct uit (niet in de + of -) heb je nog meer foto's van deze sessie? Hij is niet echt spannend
De foto op zich, qua compositie en uitstraling van het model vind ik wel prettig om naar te kijken
Ik worstel alleen met de belichting, die zit naar mijn mening niet lekker. Ik had liever het licht meer de ogen gezien ipv dat felle licht op de zijkant van haar gelaat. Ik vind de ogen nu erg dof overkomen.
Bedankt voor jullie commentaar. 'k heb me zelf ook eens de vraag gesteld wanneer ik eigenlijk commentaar bij een foto schrijf... enkel als deze speciaal is of als ik eventueel wel terechte opmerkingen heb.
Ik heb er eentje toegevoegd van tijdens deze sessie...
Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
Meer info op: www.tomvh.be
kleur in zwart wit is altijd dubieus of je vind het mooi of je gruwelt er van, maar de ogen heb je hier wel heel lelijk gedaan. ik vrees niet erg lang aan gewerkt
...de ogen heb je hier wel heel lelijk gedaan. ik vrees niet erg lang aan gewerkt...
Persoonlijk vind ik het tweede beeld heel sterk. Het straalt op een of andere manier iets koel, steriel, zelfs beetje sci-fi uit. Zelfs al zou het technisch niet 100% juist uitgevoerd zijn, kan ik me moeilijk inbeelden dat "heel lelijk" hier toepasselijk is.
Het eerste beeld zegt me minder, nogal een grote zwarte vlek. Hier is er voor mij een beetje te veel dichtgelopen zwart.
Grtz
S.
Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L
Comment